ונדליזם במטבח של נטלי, מתוך סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

צפו: נערים השחיתו את המטבח של נטלי שמחלק ארוחות חמות למאות אנשים

חבורת צעירים שהגיעה בסוף השבוע האחרון לפרויקט החסד "המטבח של נטלי", בשכונת כפר גנים, השתוללה והשחיתה את המקום ואת הציוד. נטלי סחייק: "ה'עונש' של אותם נערים צריך להיות התנדבות פה במטבח"

פורסם בתאריך: 11.7.21 18:24

מזעזע: חבורת צעירים שהגיעה בסוף השבוע האחרון לפרויקט החסד "המטבח של נטלי", בשכונת כפר גנים בפתח תקוה, השתוללה והשחיתה את המקום ואת הציוד. בעלת המקום, נטלי סחייק, המפעילה שם עמותה שמספקת ארוחות חמות לנזקקים בעיר, אומרת: "הלוואי שהתושבים במקום להתלהם יבואו לעזור ויחנכו את הילדים לנתינה".

ביום חמישי בערב, שעה שהייתה סחייק בדרכה לחלק מזון לדרי רחוב בתל אביב, התחילו להגיע אליה שיחות טלפון שסיפור לה על מה שהתרחש. "התחיל 'מבול' של טלפונים, לא הבנתי מה קורה ופתאום קיבלתי גם את הסרטונים וממש נבהלתי", היא מספרת. "אנחנו תמיד דואגים להשאיר את המקום מסודר ונקי, אחרי כל משמרת, וכשחזרתי ראיתי שהמקום כולו מבולגן ומלוכלך. ממש כאב לב. באמת שזה לא פייר".

מבחינת סחייק, הפיצוי ההולם יהיה כאשר אותם נערים שהרסו את המקום, יגיעו אליו לעזור ולהתנדב. "אני חושבת שה'עונש' של אותם נערים צריך להיות התנדבות פה במטבח, אם זה לעזור לקלף, לחלק ובכלל להבין למה המקום הזה מיועד", היא אומרת. "איפה כל אותם המתלהמים? בואו, קחו את הילדים שלכם ובואו להתנדב. אנחנו זקוקים לידיים עובדות!"

כזכור, "המטבח של נטלי" נפתח באופן רשמי רק לפני חודשים ספורים, ברחוב פנחס חגין 16 בכפר גנים, לאחר שבמשך שנה וחצי הייתה סחייק מבשלת בביתה למשפחות נזקקות, דרי רחוב , ולאט לאט כמות הנזקקים לשרותיה גדלה. כיום במסגרת הפרויקט היא מחלקת אוכל ללמעלה מ-200 משפחות, קשישים עריריים, חולים אונקולוגיים, ניצולי שואה ועוד, שמקבלים ארוחה בשרית, תוספת, לחמניות, עוגה וירקות. לצד זה היא מחלקת אוכל גם להומלסים בתל אביב וגמ"ח בבני ברק.
כיום בנוסף לבישול האוכל התחילו להגיע גם תרומות של בגדים ומוצרים, אותם המתנדבות ממיינות ומחלקות למי שצריך. "אין לי אפשרות לנעול את המקום, כמו שהציעו חלק מהתושבים, מאחר ואנחנו כל הזמן מקבלים לשם תרומות של מוצרים ושל בגדים", היא מסכמת. "במקום להתלונן ולבקש לנעול את המקום, עדיף שהתושבים ישקיעו בלעזור".

בעמותה "המטבח של נטלי" המייסדות ומורשות החתימה הן לילך קנדינוב ונטלי סחייק. חברות וועדת ביקורת: סוזי דון ואודליה גלזר. חברות וועד: שושי כהן ורבקה זילברברג. יו"ר העמותה: אורית קוריאט. כמו כן חברות בעמותה: חני עזרא, דורית מנצור ועליזה כהן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גועל נפש של התנהגות הנוער מגיע להם עונש חמור

  2. צפוני

    הילדים של כולנו ילדים נורמטבים נכון ? תתבישו חבורת אפסים נקווה שתענשו בכול חומרת הדין וכמובן לחייב אותם בכול הנזקים שנגרמו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה זה רועה לב הזה להרוס,מטבח של נטלי שנותנת את נשמתה לאנשים חסרי ישע, אוכל ל200 איש כל לילה אין עונש לנערים האלה שאלוהים יעניש אותם .אמן .

  4. אשלי

    מסכימה איתה" העונש" לעבוד במיטבח שלה כדי שיעריכו יותר טוב מה זה להשחית ויכבדו את המלה לתת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר