נעצרה חוליית גנבי רכב. צילום ארכיון דוברות המשטרה

הדר גנים: גנבי הרכב הפתיעו את התושבים ופתחו את שער החניון

אחרי מספר שבועות של רגיעה חזרו גנבי הרכב לפעול במתחם נחלים בשכונת הדר גנים, כאשר בנוסף לרכבים נגנבו גם לוחיות רישוי

פורסם בתאריך: 2.8.21 17:29

אחרי חודש של שקט יחסי: גנבי המכוניות במתחם נחלים שבהדר גנים, היכו שוב. תושבי השכונה מדווחים כי בתוך ארבעה ימים בלבד, נגנבו שני כלי רכב נוספים מאותו הרחוב. "הגנבים שינו ימי עבודה ושעות", אומר ירון קדושים, תושב השכונה וממקימי המשמר האזרחי שלה. בהודעה שכתב לתושבי השכונה, הוסיף קדושים כי במוצאי שבת "נגנבה לוחית רישוי מסקודה כסופה בחניון משורר 12 מתחם נחלים הדר גנים. הלוחיות הגנובות משמשות לגניבת רכב מסוג דומה".

הפעם עלו גנבי הרכב מדרגה, כאשר הצליחו להיכנס עם רכבם באין מפריע לחניון בניין הנעול בשער חשמלי. בשיחה עם מלאבס מסביר קדושים: "במצלמות ברחוב המשורר 12 רואים בבירור שהרכב המוביל (הרכב שמביא את חולית הגנבים למקום גניבת הרכבים), פותח בעצמו את שער הברזל ונכנס פנימה בקלות, על אף שמדובר בשער ברזל נעול הרמטית". לדבריו המשמעות היא שהם ככל הנראה הצליחו לשכפל את שלט החניון או הצליחו לגנוב שלט מאחד הרכבים. בעקבות זאת מזהיר קדושים את תושבי השכונה ומבקש שלא להשאיר שלט חניון בתוך רכב וכן לעשות פתיחת שער רק באמצעות חיוג סלולרי.

קדושים הוסיף: "זמן הפעילות הכולל הוא כ-20 דקות. בזמן הזה שכנים חלפו על פני הגנבים בזמן 'העבודה'. כולל אישה שסימסה בטלפון זמן ארוך תוך כדי עמידה ממש בסמוך לגנבים. תושבי השכונה חייבים לפתוח עיניים, העיניים של התושבים חשובות יותר מאלף שוטרים. הם מכירים דמויות חשודות בסביבתם, יותר מכל אחד אחר".

כזכור, לפני כחודש דיווחנו כאן כי שכונת הדר גנים חוותה תקופה של ריבוי גניבות של כלי רכב, אשר בעקבותיה החליטו התושבים לעשות מעשה ולהקים משמר אזרחי לשכונה, שמטרתו לסכל מקרי גניבה שונים. אלא שככל הנראה חוליית הגנבים שזיהתה את פעילות המשמר האזרחי בשכונה, שינתה את זמני פעילותה. "בימי החופש קשה לנו לפעול. אבל נעשה את המיטב לסייע לכוחות המשטרה, במקביל מופעלים ערוצים נוספים", מסכם קדושים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה משקיעה מאמצים רבים ואמצעים מגוונים במסגרת מאבקה בחוליות גנבי הרכב. מאמץ זה הביא, במהלך השבועות האחרונים, למעצרם של מספר חוליות גנבי רכב שפעלו באזור. המאמץ המשטרתי יימשך הן כפעילות מניעה והן בפעילות מעצר גנבי רכב והשבת הרכבים לבעליהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להציב מחסומים בכניסת רכבים לשטחים מהארץ הנבלות גנבו לי המזדה מחניון תת קרקעי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר