רז אביבי ז"ל צילום פרטי

אבל כבד: רז אביבי נפטר במפתיע מדום לב

אביבי ז"ל היה בעל רקע צבאי מרשים ובעיר היה מוכר בעיקר כעוזרו של ראש העירייה לשעבר איציק ברוורמן, שאמר: "זה כמו אגרוף בבטן, הייתה לי הזכות להכיר אותו ולהיות חבר שלו"

פורסם בתאריך: 3.8.21 15:20

אבל כבד בפתח תקוה, עם היוודע דבר מותו של רז אביבי, שנפטר במפתיע מדום לב. הלוויתו תתקיים היום, שלישי, בבית העלמין סגולה. "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של בני, אבינו ואחינו רז אביבי ז"ל", נכתב במודעת האבל שפרסמה המשפחה האבלה. "יש ימים כאלה כשהמחשבות מבולבלות והמילים נגמרות. נוח בשלום על משכבך בן דוד יקר. נשאר רק לדמיין איזו קבלת פנים חיכתה לך למעלה אחרי שהלב נשבר", הוסיפה בת דודתו.

אביבי ז"ל היה בעל רקע צבאי מכובד. בוגר הצנחנים, כיהן בתפקידי פיקוד והשתחרר כאלוף משנה, לאחר שכיהן כמפקד מגל. אך בפתח תקוה לרוב היה מוכר דווקא כעוזרו של ראש העירייה לשעבר, איציק ברוורמן. מותו הפתאומי של אביבי ז"ל הכה בתדהמה את מכריו וקרוביו, בהם גם ברוורמן. בשיחה עם מלאבס, סיפר ברוורמן על אדם בעל לב ענק שמעבר ליחסי העבודה, היה גם חבר קרוב. "היינו בקשר קרוב, אתמול דיברתי איתו", ציין, "מותו היה לא צפוי וזו אבידה קשה וכואבת. אמנם ידענו שהיו לו בעיות לבביות בעברו, אך שום דבר לא הכין אותנו לבשורה המרה הזו, והיא נחתה כמו אגרוף בבטן".
ברוורמן מוסיף עוד כי אביבי ז"ל היה אדם ברוך מעלות וכשרונות: "הוא היה חכם, נבון ורגיש. מי שלא הכירו אותו מקרוב יכלו לטעות שמדובר באדם מחוספס. ואכן כעוזר שלי, היה עליו לפעמים לנהוג במידה של קשיחות, אך למרות זאת ידע לעשות זאת עם הרבה רגישות. הוא עשה את עבודתו במסירות ונאמנות שאין שנייה לה. הייתה לי הזכות להכיר אותו ולהיות חבר שלו".
ישראל פרידמן, חבר סיעת יהדות התורה במועצת העיר, ספד לאביבי ז"ל: "רז היה איש של אנשים שהצליח לגשר על פערים בין המגזרים השונים עם הרבה סבלנות חכמת חיים ותבונה. הוא הביא איתו לעירייה הרבה ניסיון וכושר ארגון מעולה. כל פגישה איתו הייתה מקצועית ומחכימה תוך ירידה לפרטים ורצון כנה לפתור את הבעיות בשורשן, דבר שהביא לשביעות רצון בקרב המשתתפים. תהליכים רבים שרז זכרונו לברכה הטמיע בעירייה יחד עם ראש העיר ברוורמן והמנכ"ל ממן ומנהלי האגפים נשארו עד היום לברכה בעירייה".

רז אביבי ז"ל יובא למנוחות הערב בשעה 17:45 בבית העלמין סגולה.
אביבי ז"ל, הותיר אחריו אב, אח וארבעה ילדים.
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה

יהי זכרו ברוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. חיים

    עצוב לשמוע רק שלא יתחילו כל החכמולוגים לרשום עכשיו שהדום לב נובע מהחיסון לקורונה , גם לפני החיסון לצערנו נפטרו אנשים מדום לב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש לנו מגיפה של "דום לב" מלא דיווחים. מעולם לא היה כדבר הזה. אולי קשור לחיסונים ?

  3. מ

    החיסונים מגבירים קרישי דם שגורמים לדום לב,
    נכון שאנשים נפטרו גם לפני הקורונה,
    אבל עצם העובדה שהממשלה מסתירה מהציבור את מלוא המידע כמו האם ישנה עלייה חדה בתמותה מדום לב או שבץ מוחי שנגרמו מקרישי דם? זה אומר שיש לממשלה המחורבנט
    סיבה להסתיר , יש מלא צעירים כמו הקצין ואחכ הקצינה הצעירים שגם הם נפטרו מדום לב….. נדלקה לכם כבר נורה אדומה?

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה טבעי טי זה קרה כל הזמן אני זוכרת שאחד השכנים נפתר בלילה והיה מאוד עצוב כל יום הלך לעבודה ולא היה לא ריב עים אף שכן כל השכונה יצאה ללוות אותו הוא היה בן 50 זיכרונו לברכה אישתו לא התחתנה וגידלה את הילדים לבד .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר