אורי אהד צילום גדי אהד
אורי אהד צילום גדי אהד

"התנהלות בריונית של גרינברג" | חברי מועצה יחרימו את הישיבה הקרובה

זאת במחאה על כך שרמי גרינברג מנע את כניסתו של של ירון קדושים לכנס תושבים בנוגע לכביש 40. "זו התנהלות חמורה ומסוכנת", אומרים חברי מועצה

פורסם בתאריך: 25.8.21 12:27

חברי מועצה מהאופוזיציה יחרימו את ישיבת המועצה הקרובה במחאה על מה שהם מכנים "בריונות גרינברג כנגד תושב העיר ירון קדושים". בישיבה מיוחדת של חלק מחברי הפורום המשותף הוחלט כי "בעקבות הבריונות וסתימת הפיות שנוקט גרינברג כלפי תושבי העיר המנסים להביע עמדה מנוגדת לדעתו יחרימו חברי המועצה את ישיבת המועצה הקרובה שנועדה להתכנס ביום ראשון הקרוב".
עו"ד אורי אהד, חבר מועצה ויו"ר הפורום המשותף, אמר: "בריונות זו של גרינברג מטרתה סיכול ממוקד של כל אפשרות בה תובענה דעות השונות מדעתו ובה "ייחשפו" תושבים או חברי מועצה למגוון עמדות באופן שיאפר שיח פורה מקצועי ולקידום ענייני התושבים והעיר באופן הטוב ביותר. הנימוק ה"גנארי" לכל מקרה בו מונע גרינברג השמעת דיעה מנוגדת ולא משנה האם מדובר במפגש תושבים, בישיבת מועצה או ועדה עירונית הוא "מדובר בפרובוקציה" (ואין זה משנה כי ה"תירוץ נשלף עוד טרם הבעת הדיעה), ממש כמו במשטרים שהיו במזרח אירופה עד שנות ה-90. התנהלות זו של גרינברג מסוכנת, חרף העובדה כי הוא מצטיין בבניית כיכרות על חשבון תשלומי הארנונה של תושבי העיר ועלינו לשים קץ להתנהלות זו".

כנס תושבים? גרינברג מנע את כניסת ירון קדושים. צפו בסרטון ובמהומה

ירון קדושים צילום זאב שטרן

ירון קדושים צילום זאב שטרן

בפניית חברי הפורום המשותף לחברי מועצת העיר נכתב בין היתר בנוגע למניעת כניסתו של ירון קדושים לכנס תושבים בנוגע לכביש 40: "אין זה סוד כי עמדת מר קדושים וחבריו התושבים במטה המאבק כנגד כביש עוקף 40 מנוגדת לעמדתה הרשמית של העיריה כפי שהיא באה לידי ביטוי מפיו של מר גרינברג. סילוקו של מר קדושים מן המפגש ע"י מר גרינברג ובהנחייתו נועדה למנוע מצב בו ייחשפו התושבים לדעות נוספות ושונות מעמדתה הרשמית של העירייה. בנוסף ביקש גרינברג למנוע את יידוע התושבים בעובדה כי מטה המאבק השיג הישגים בנושא, לעיתים הישגים טובים יותר מן העירייה עצמה, תוך שמטה המאבק מצליח לגייס ממקורותיו העצמיים ומתושבים מאות אלפי שקלים לשכירתם של אנשי מקצוע שונים (מהנדסי תנועה, מהנדסים, עו"ד)".

 

עוד נכתב: "עד כה הסתפקנו בפנייה לבית המשפט נגד התנהלותו הדורסנית והמסוכנת של גרינברג (7 עתירות הוגשו ומתוכן 6 נמצאו מוצדקות ע"י בית המשפט) אך לא נוכל להמשיך ולעבור לסדר היום על שאירע ביום ראשון האחרון כנגד תושבי העיר ככלל ומר קדושים המקדיש ימיו ולילותיו למען תושבים אחרים. לפיכך החלטנו כי החל מרגע זה ובשלב ראשון במהלך השבוע הקרוב לא ניקח חלק בכל ישיבה עירונית (הרי ממילא לא מתאפשרת כל הבעת דעה השונה מדעתו של גרינברג.) בכל פורום וסוג. אנו קוראים גם לכן ולכם, המכירים מקרוב התנהלות זו של גרינברג לא לעמוד מנגד, להפסיק לחשוש ולקחת דוגמא מהמתרחש במועצת העיר חיפה שם החליטו חברי מועצת העיר לשים קץ להתנהלות דומה (אך חמורה פחות) של ראשת העיר. זו חובתנו וחובתכם, אחריותנו ואחריותכם כי אתמול היה זה מר קדושים מחרתיים תושבים אחרים וחברי מועצה עד לשיתוק מוחלט של המוסדות והשיח הדמוקרטי בעיר".

על המכתב חתומים חברי המועצה איציק ישראל, ענת זנזורי, ד"ר תמי ז'יטלני, אורי אהד ואיציק ברוורמן.

מלשכת ראש העיר נמסר: "בישיבת המועצה שהתקיימה לפני חודש לא השתתפו חברי האופוזיציה ואז מה היה התירוץ שלהם? לא היה. פשוט סתם לא באו. בישיבה הקרובה הם כבר מודיעים שלא יגיעו ומחפשים תירוץ. זה מראה שלא מעניין אותם לעבוד למען הציבור והם מעדיפים את הדרך הקלה יותר של לעסוק בהשמצות נבובות. הציבור רואה בשטח, בכל שכונה ובכל נושא את העשייה האדירה וחסרת התקדים של העירייה והעומד בראשה והיה ראוי שחברי האופוזיציה יצטרפו לעשייה למען התושבים ולא יעסקו ברכילות".

בנוגע לטענה על כך שגם בישיבה הקודמת לא נכחו השיב אורי אהד: "הניסיון מעורר הרחמים של העירייה להסיט את תשומת לב מהתנהלותו הבריונית של גרינברג אך מעיד על חומרת הדברים. החברים שנעדרו מהישיבה הקודמת נעדרו כל אחד מסיבותיו, אני הייתי חולה. בכל מקרה זה לא היה מתוכנן, כשזה מתוכנן אנחנו מודיעים מראש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עמי נוימן חתן פרס יו"ר הכנסת לאיכות הסביבה

    תגובה לכתבה התנהגותית הריונית של גרינברג.
    להיות ראש עיר זו עבודה קשה
    תפקיד האופוזיציה לעשות ביקורת ולא לחבל בעבודת מועצת העיר.
    היה לנו ראש עיר ברוורמן שאני תמכתי בו אבל מתברר שראש העיר גריינברג שווה פי אלף יותר מברוורמן
    אני חתן פרס יותר הכנסת לאיכות הסביבה אני אומר שגריינברג ראש עיר מצויין שעובד קשה עבור התושבים ויש עוד המון עבודה על פתח תקווה וצריך לעזור לגרינברג לפתח את העיר כי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר