כתב אישום חמור: תושב העיר ביצע מעשה סדום בקטין בחדר אשפה

על פי כתב האישום המעשים החמורים בוצעו בחדר אשפה של בניין בעיר, והנאשם חדל ממעשיו רק כאשר הבחין בדיירים יורדים מהבניין

פורסם בתאריך: 29.8.21 12:49

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום, ראשון, כתב אישום ובקשת הארכת מעצר לבית המשפט המחוזי מרכז נגד ליאור בלחסן (25) תושב פתח תקוה, בגין מעשה סדום וגרימת מעשה סדום, אותם ביצע בקטין תושב העיר אותו פגש ברחוב.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הינד נבאלסי, בין הנאשם לקטין אין היכרות מוקדמת. ביום 10.8.21 בשעה 17:20 לערך, שהה הקטין עם אביו ואחיו במגרש ספורט. בשעה 18:00 לערך, ביקש הקטין מאביו לחזור הביתה ועזב את המגרש. אותה שעה רכב בלחסן על אופניים חשמליים בעיר פתח תקווה, באזור מגוריו של הקטין, שם הבחין בו וביקש ממנו להצטרף אליו על מנת לעזור לו.

בכתב האישום נטען כי לאחר שהקטין סרב, הושיב אותו הנאשם בכוח על האופניים והחל בנסיעה. בשלב מסוים, עצר הנאשם באחד הבניינים בעיר וניגש עם הקטין לחדר האשפה של הבניין, שם גרם לקטין לבצע בו מעשה סדום עד שהגיע לסיפוקו המיני. לאחר מכן, דרש מהקטין להתכופף ומשהקטין סירב, הנאשם סטר לו. לאחר מכן, ביצע בקטין מעשה סדום.
בכתב האישום נטען עוד כי הנאשם הפסיק את מעשיו רק לאחר שהבחין בשכנים יורדים מבניין המגורים, הלך עם הקטין לברז המים, שטף את פניו ושיערו של הקטין והסיע אותו לרחוב הסמוך לבית מגוריו.

בסיכום כתב האישום נכתב כי במעשיו המתוארים, ביצע הנאשם בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשי סדום ללא הסכמתו החופשית וכן גרם לקטין לבצע בו מעשה סדום ללא הסכמתו החופשית. כאמור, במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים בה נכתב: "מדובר במשיב שתכנן את מעשיו מראש ובקפידה רבה, בחר "יעד" לקח אותו בכוח למקום מבודד על מנת שיוכל לבצע בו את זממו באין מפריע"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר