מימין: רס"פ ע', סמל מתן יונה ורס"ן אלכס אביזוב

תנו להם כבוד: חיילים מפתח תקוה ומראש העין נבחרו למצטיינים ביחידותיהם

הכירו את המצטיינים שלנו בצה"ל: רס"ן אלכס אביזוב מראש העין, סמל מתן יונה ורס"פ ע' מפתח תקוה

פורסם בתאריך: 29.9.21 09:02

מצטייני השנה החדשה: רס"ן אלכס אביזוב מראש העין, סמל מתן יונה ורס"פ ע' מפתח תקוה נבחרו למצטיינים ביחידות בהן הם משרתים. אביזוב, עוזר קצין הטנ"א בחטיבה 99 "עוצבת הבזק" ומצטיין ראש אט"ל; סמל מתן יונה, טבח בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים ומצטיין מח"ט הצנחנים; וע׳, משרת במילואים בעוצבת קומנדו כרס"פ יחידת הרפואה האווירית ומצטיין מח"ט הקומנדו.

מצטיין אלכס אביזוב

רס"ן אלכס אביזוב בן 32, מראש העין נשוי לכרמית ואב לאמילי, אליענה ואורי. הוא סיים לאחרונה את תפקידו כקצין הטכנולוגיה והאחזקה של החטיבה המרחבית בנימין ועבר לתפקיד עוזר קצין הטנ"א של "עוצבת הבזק". אביזוב התגייס ב-2009 לאחר לימודי הנדסאי חשמל ואלקטרוניקה במכללה של בה"ד 20, בשנת 2010 יצא לקצונה ומשם שירת במגוון תפקידי החיל, ביניהם קח"ר הגדס"ר הבדואי בתקופת צוק איתן ועמוד ענן ואף מפקד בהשלמת הקצונה של החיל. במהלך שירותו השלים תואר בהנדסת חשמל וניהול טכנולוגיות בHIT.

בתור קצין טכנולוגיה ואחזקה בחטיבה מרחבית, היווה אלכס תפקיד של קצין מטה אשר רלוונטי ומשמעותי עבור הקצה המבצעי. כחלק מתפקידו היה אמון על קליטת יחידות וגדודים המבצעים תעסוקה מבצעית, חניכת פלוגות הטנ"א ומפקדיהן, מתן מענה אחזקתי לכל הכוח בגזרה וקליטת טכנולוגיות חדשות ואמצעי לחימה שמבצעים הגנה מרחבית. אביזוב מציין: "לשרת בחטמ"ר זו התמודדות לא פשוטה, זו יחידה מאתגרת ומורכבת שדורשת ממני זמינות ונוכחות 24/7. אך אני שמח ומאושר שקיבלתי את ההצטיינות, מרגש שרואים את עשייתי ועבודתי. השמירה על חיי המשפחה מתאפשרת אך ורק בזכות העורף שיש לי בבית, אשתי, שהיא בסופו של דבר העוגן שלי בדברים האלה. אני מאמין כי היא זו שצריכה לקבל את ההצטיינות".

סמל מתן יונה

 

סמל מתן יונה בן 20, מפתח תקוה, למד ברב תחומי ב' והיה במועצת התלמידים. יונה התגייס באוגוסט 2019 כלוחם וסיים את ההכשרה בהצלחה, בעקבות פציעה במהלך שירותו הצבאי עבר לשרת במטבח וכיום משרת כטבח בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים. כשקיבל את הצטיינות ממח"ט צנחנים אמר: "אני שמח מאוד שראו את המסירות והחריצות שלי ושמעריכים אותי על העבודה הקשה, אני מלא בגאווה ומוקיר תודה למפקד שלי, שלומי רס"ר המטבח בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים".

ע' מצטיין מפתח תקוה

ע' בן 47, תושב פתח תקוה, הוא אב לשלושה ילדים בני 19, 16 ו-11 ועובד בחברה לוגיסטיקה. בשירותו הסדיר התגייס לתפקיד חשמלאי רכב במערך התובלה ואחרי השחרור שירת במילואים באוגדה 98. בעקבות שירות המילואים הפעיל, זכה ע׳ כמצטיין מפקד חטיבת הקומנדו לשנת תשפ״ב. ע' אמר: ״הסמ"פ ציין שהם מחפשים רס"פ ושאל אם אני אהיה מעוניין לעבור ליחידת הרפואה האווירית, הכרתי יחידה שהיא משפחה, כל מילואים זה חוויה אחרת. מרגישים את ההערכה מהיחידה על העבודה הקשה, אחרי כל כך הרבה זמן בשירות מילואים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר