איש באזיקים, עצור, אילוסטרציה alexraths / depositphotos.com
איש באזיקים, עצור, אילוסטרציה alexraths / depositphotos.com

אירוע חמור: בן 31 חשוד שניסה לנשק בת 14 בגינה בעיר

מעצרו של החשוד הוארך, האירוע היה בגינה ברחוב שאול המלך. החשוד טען שהיה שיכור ואינו זוכר את האירוע

פורסם בתאריך: 11.10.21 13:56

אירוע חמור: תושבת פתח תקוה הגישה תלונה נגד גבר בשנות השלושים לחייו, לאחר שבשבת האחרונה ניסה לנשק את בתה בת ה-14 בגן ציבורי ברחוב שאול המלך בפתח תקוה. בעקבות התלונה המשטרה עצרה את החשוד לחקירה, בחשד להטרדה מינית.

אמש, ראשון, הגישה משטרת ישראל בקשה להארכת מעצרו של החשוד, תושב העיר בן 31, שעל פי החשד נגע בנערה, ניסה לנשק אותה וביקש שהיא תנשק אותו. לטענת החשוד, הוא שתה אלכוהול ואינו זוכר את הדברים המיוחסים לו.
בפרוטוקול הבקשה להארכת מעצרו ציין נציג המשטרה, רס"ב יניב הינדי, כי נאספו עדויות לפיהן זו אינה הפעם הראשונה בה החשוד מטריד נערות צעירות. עם זאת, ציינה עורכת דינו של החשוד, עו"ד ליהי גוטמן, כי "מדובר בבחור ללא עבר פלילי, שלדבריו היה שיכור, לא ממש זוכר אירוע כזה, טוען שהיו הרבה אנשים בגינה".

בסופו של דבר החליטה השופטת, דורית סבן נוי על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום שלישי, 12.10. בהחלטתה ציינה כי "לא ניתן בשלב זה להורות על שחרורו של החשוד, תוך שאני נותנת דעתי לטענות ב"כ הצדדים, לחשש מהידבקות בנגיף ה'קורונה', להעדר עבר פלילי, לפעולות החקירה המבוקשות, שהן נחוצות וחלקן בנות שיבוש…". החקירה נמשכת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר