אילוסטרציה אולם אירועים olgasweet depositphotos.com

בשר פג תוקף ומקקים במקרר: ממצאים חמורים באולם אירועים בפתח תקוה

עוד נמצאו בביקורת של רופאי השרות הווטרינרי מתקני קירור מלוכלכים. בעלי האולם: "המקום שלנו תמיד נקי. ביום בו נערכה הביקורת, הייתה הפסקת מים"

פורסם בתאריך: 20.10.21 17:48

ממצאים המעידים על סכנה ישירה לציבור התגלו בביקורת שנערכה באולם האירועים טוסו ברחוב בזל 16 בפתח תקוה, כך נמסר מהעירייה. הביקורת נערכה ב-14.10.21 על ידי צוות השרות הווטרינרי העירוני. לדברי העירייה בביקורת נמצא  העסק מלוכלך, מוזנח והתגלו בו מפגעים רבים. נמצא גם כי הרמה התברואתית בעסק ירודה ומסוכנת לבריאות הציבור.
יש לציין כי עם כניסת צוות הביקורת לעסק, נמצא עובד המקום מעשן באולם האירועים, התגלה מטבח מוצף במים עומדים כתוצאה מסתימת ביוב, מקרר שנפתח ובו נמצאו מקקים וחדרון קטן המשמש כנראה למחסן מלוכלך מאוד אשר לא מסודר כנדרש. עוד נמצאו מתקני הקירור מלוכלכים שאינם ראויים לאחסנת מזון.

במהלך הביקורת הושמדו כ-140 ק"ג מוצרים מן החי פגי תוקף, אשר חלקם היה ללא סימון כנדרש. בעירייה אמרו כי בכל הביקורות האחרונות שבוצעו על ידי רופאי האגף הווטרינרי קיבל העסק ציון גרוע. "אנו רואים בחומרה את מצבו התברואתי ואופן ניהולו של עסק זה", אמרו רופאי השירות הווטרינרי העירוני. בעירייה ציינו כי כנגד בעל העסק ננקטו הליכים משפטיים.

מבעלי האולם נמסר בתגובה: "המקום שלנו תמיד נקי. באותו יום שנערכה הביקורת, הייתה הפסקת מים. בביקורת שנערכה לאחר מכן המקום היה מבריק ומצוחצח. לגבי הבשר, המוצרים שנמצאו פגי תוקף יועדו להחזרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר