משמר המושבה פתח תקוה, צילום דוברות העירייה

הוקם משמר המושבה בפתח תקוה, יפעל בשיתוף עם גורמי הביטחון

למפגש הראשון שהתקיים השבוע הגיעו 25 מתנדבים ומתנדבות שיקבלו הכשרות והדרכות וליווי מקצועי

פורסם בתאריך: 7.11.21 08:23

מפגש ראשון במסגרת הקמת משמר המושבה שתסייע לטפל במפגעים הקשורים לוונדליזם ולהפרעה לציבור, נערך השבוע. במפגש נכחו כ-25 מתנדבים ומתנדבות שיהוו גוף עירוני הפועל בכפוף לרשות לביטחון קהילתי, עיר ללא אלימות – בניהולו של שלומי ערה ויקבלו הכשרות והדרכות לאורך כל השנה. הקבוצה תסייע בפעילות לצמצום האלימות, מפגעי הרעש, ונדליזם, מניעת גניבת רכבים, שימוש בסמים ואלכוהול ועוד. הפעילות תלווה באנשי מקצוע בעלי סמכויות אכיפה וחברי הקבוצה יהיו בקשר ישיר עם גורמי הביטחון ברשות.

 

ראש העירייה רמי גרינברג ציין כי הוא רואה במשמר המושבה גוף חשוב שיסייע לרשות המקומית לצמצם את תופעת הביריונות לסוגיה השונים. עוד ציין: "ישנם מקומות התנדבות רבים וחשובים מאוד בעיר אך ההתנדבות למשמר המושבה חשובה עד מאוד ותאפשר לסייע לטפל בנושאים המפריעים לתושבים בעיקר באזור מגוריהם".
את המפגש הוביל מנהל הרשות לביטחון קהילתי, ונכחו בו מנהל השיטור העירוני ומנהל אגף הביטחון, הפיקוח והחירום, שיחד איתם נבחנת תפיסת ההפעלה למענה מיידי לתרחישים בהם יתקל משמר המושבה. כמו כן דובר על רכב משולט "משמר המושבה", אמצעי תקשורת לקשר ישיר עם גורמי הביטחון ועוד.
תושבי ותושבות פתח תקוה המעוניינים להתנדב במשמר המושבה מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-9053056.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר