תאונה בכניסה לנחלים צילום דוברות הצלה פתח תקוה

תאונה כפולה: רכב פגע בילד בן עשר ולאחר מכן נפגע מרכב אחר

הילד פונה במצב בינוני עד קשה עם חבלת ראש. שני נפגעים נוספים טופלו ופונו במצב קל עד בינוני

פורסם בתאריך: 23.11.21 18:14

חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו לכניסה למושב נחלים עקב דיווח על ילד רוכב אופניים שנפגע מרכב פרטי, ולאחר מכן רכב מסחרי (נוסף) פגע ברכב הפרטי. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול ראשוני לילד כבן עשר, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים במצב בינוני עד קשה עם חבלת ראש. שני נפגעים נוספים (מהרכבים) טופלו ופונו להמשך טיפול בבית החולים במצב קל עד בינוני.

ממד"א נמסר: בשעה 17:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונה עם מעורבות ילד שרכב על אופניים חשמליים, רכב פרטי ומשאית בכביש 40 סמוך לנחלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים בילינסון שלושה פצועים, בהם ילד כבן עשר במצב קשה עם חבלות בראש ובבטן ושני נהגים במצב קל. פראמדיקית מד"א, רוני דביר, סיפרה: "הילד שרכב על האופניים החשמליים שכב על הכביש במרחק של מספר מטרים מהרכב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ועצירת דימומים ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה. נהג הרכב הפרטי ונהג משאית שהיו מעורבים גם כן בתאונה ונפגעו באורח קל טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבם יציב".

יוסי בן כליפה, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות ילד שרכב על אופניו ושני כלי רכב (מסחרי ופרטי). הילד נפצע באורח קשה ושני הנהגים בכלי הרכב נפצעו באורח קל. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירה, שלושתם פונו למרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר