רחוב עזרא ונחמיה צילום פרטי

סופת כרמל בפתח תקוה עוברת ללא תקלות מיוחדות: צפו בסרטונים מרהיבים

בעירייה ציינו כי בשנים האחרונות בוצעו עבודות רבות לשיפור מערכת הניקוז, אך עם זאת, "גשם רב וממוקד באזור מסוים גורם לעומס על מערכת הניקוז ולהצפה זמנית"

פורסם בתאריך: 21.12.21 16:07

כך נראה היום השני של הסערה "כרמל" בפתח תקווה: שיא הסערה אמנם כבר מאחורינו, אך גם היום זכינו לשעות ארוכות של גשם כבד. נחלי האזור התמלאו, רחובות העיר שצפו מים וראש העירייה, רמי גרינברג, יצא לשטח על מנת לוודא כי כל התקלות אותרו וכי העבודות מתבצעות במהירות וביעילות. הנה כמה תמונות וסרטונים ששלחו אלינו תושבים מרחבי העיר:

בעירייה מציינים כי "בשנים האחרונות ביצע מינהל תפעול – אגף תשתיות, עבודות תשתית לשיפור מערכת הניקוז בעיר, כולל שינויים גיאומטריים במקומות הנדרשים, שיפועים, עבודות עומק (לעיתים בשיתוף מיתב), הנחת צינורות ניקוז חדשים וכן בניית שבעה אגני השהייה (אגני ניקוז) במקומות רגישים בהם בעבר היו הצפות ברחובות שונים בעיר ובסמוך למוסדות חינוך".

רמי גרינברג בשטח, צילום דוברות העירייה

 

עוד ציינו בעירייה, כי "יחד עם זאת, גשם רב וממוקד היורד באזור מסוים גורם לעומס על מערכת הניקוז ולהצפה זמנית. במוקד העירוני התקבלו פניות מתושבים במקומות שונים בעיר לגבי הצפות ולכל האתרים הגיעו צוותים של העירייה על מנת לטפל בנושא במהירות האפשרית".

צפו בתמונות נוספות:

רחוב יבנה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

רחוב עזרא ונחמיה צילום פרטי

איזור התעשייה סגולה, צילום שרון לוינטר

רחוב המגינים צילום מעיין גלבוע


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר