יחידת רחפנים, צילום דוברות עיריית פתח תקוה

ליווי מהאוויר: העירייה מקדמת הקמת יחידת רחפנים

הרחפנים אמורים לשמש את יחידות הביטחון במשימות שונות, עמו מרדפים, איתור נעדרים, ועוד

פורסם בתאריך: 28.12.21 15:00

ראש העירייה רמי גרינברג, וסגנו צדוק בן משה, מקדמים הקמת יחידת רחפנים עירונית, זאת בהמשך להקמת המשל"ט אשר נותן מענה לאירועים בטחונים בזמן אמת ובהמשך לפריסת מאות מצלמות הביטחון ברחבי העיר ותגבור סיירות הביטחון. מטרת היחידה החדשה היא לשמש את יחידות הביטחון בהתמודדות עם אתגרי החירום, כמו איתור נעדרים, תאונות ומרדפים משטרתיים. כמו כן, במסגרת פעילות היחידה, ניתן יהיה להשתמש ברחפן לצורך בדיקת שריפות בלתי חוקיות מחוץ לעיר וכן שימוש בכריזה מהאוויר. היחידה תעמוד בדרישות רשות שדות התעופה והנחיות הרגולטור בנושא.

כזכור, המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל פרסמו לאחרונה את מפת הפשיעה בערי ישראל בין השנים 2016 – 2021. מהנתונים עולה כי פתח תקוה במקום השני מבין הערים הגדולות שבהן נרשמה ירידה המשמעותית בפתיחת התיקים. בתוך כך, יחידת הרחפנים צפויה לתת מענה משלים לאתגרים השונים בתחום.

 

 

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "יחידת הרחפנים תתמוך בכלל הפעילות שאנחנו מקדמים למען בטחונם של התושבים ושמירה על איכות חייהם. לצד שיתוף הפעולה עם משטרת פ"ת – בשנים האחרונות פתח תקוה עברה מהפכה בתחום הביטחון והמענה הניתן כנגד אירועי פשיעה, וונדליזם וכנגד אירועים הפוגעים באיכות חיי התושבים. במסגרת הטיפול המקיף שניתן בנושא, צוותים של השיטור העירוני והמשטרה ביצעו תפיסות רבות ומונעים מידי יום אירועים פליליים וביטחוניים. כחלק מהרחבת מערך הביטחון בעיר, נפרסו מצלמות רבות בכל רחבי העיר ובפאתי העיר וכן הוקם משל"ט עירוני המאוייש 24/7 ומגיב לאירועים בזמן אמת. כמו כן, הוקמו סיירות עירוניות אשר במסגרת פעילותן נתפסו מאות מקרי פשיעה בזמן אמת, כמו סיירת אופנועים המורכבת מיוצאי יחידות קרביות, סיירת שטחים פתוחים ועוד. אנחנו נמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להבטיח את שלומם ובטחונם של תושבי פ"ת".

סגן ראש העירייה צדוק בן משה אמר: "תגבור מערך הביטחון בעיר ע"י הקמת יחידת הרחפנים, תציב את פתח תקוה בשורה אחת עם ערים מתקדמות בעולם ותאפשר לאגף הביטחון להעמיק את מעטפת הביטחון עבור תושבי העיר. לאור הפעילות הענפה שהעירייה עשתה בתחום זה, תחושת הביטחון של התושבים בעליה מתמדת והיחידה החדשה תהיה נדבך משמעותי במערך האכיפה והאבטחה העירוניים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר