חנוכת לשכת האוכלוסין החדשה בפתח תקוה, מימין השרה איילת שקד, מנהלת הלשכה סימי עזר וראש העירייה רמי גרינברגצילום דוברות העירייה

זקוקים לחידוש דרכון? נחנכה לשכת רשות האוכלוסין החדשה בפתח תקוה

הלשכה החדשה ממוקמת מעל הקניון הגדול, במקום נחנך גם מרכז שרות למעסיקים

פורסם בתאריך: 29.12.21 14:57

נחנך המשכן החדש של לשכת האוכלוסין בפתח תקוה: הבוקר (ד') נחנך המשכן החדש של לשכת רשות האוכלוסין במשרד הפנים וכן מרכז השרות למעסיקים, אשר הוקם מעל הקניון הגדול ברח' מוטה גור 4. מדובר במתחם מרווח ומשדורג שצפוי לתת שירות מיטבי לתושבי העיר ולמעסיקים. באירוע השתתפו שרת הפנים איילת שקד, ראש העירייה רמי גרינברג, מנכ"ל רשות האוכלוסין תומר מוסקוביץ, מנהל מינהל הדיור הממשלתי רו"ח ערן הראל, ראש מינהל מעסיקים זרים ענבל משאש, מנהלת לשכת פ"ת סימי עזר, עובדי המטה ואורחים.

 

 

 

 

גרינברג אמר: "שיתוף הפעולה של העירייה עם משרד הפנים, על שלוחותיו, הוא הדוק ובמסגרת כלל הפרוייקטים שאנחנו מקדמים יחד, נקדם גם את הקמת קרית הממשלה הגדולה במרכז העיר פתח תקוה, בשיתוף המינהל לדיור ממשלתי. אני מודה לשרת הפנים, איילת שקד ולכל הנהלת המשרד והגורמים הרלוונטיים על שיתוף הפעולה הפורה אשר משדרג את השירות לתושבי העיר בכל הפרמטרים הנדרשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ניצה

    נהדר שמחדשים את משרד הפנים בפ"ת אבל מה עם חניה? כבר עכשיו לא ניתן למצוא חניה באיזור בשעות הבוקר בגלל בית המשפט, המלון הקניון וההולמס פלייס. מה תעזור לשכה מפוארת אם אין איפה לחנות?
    וגרוע יותר זה היציאה מהקניון. כל התנועה מתרכזת לרמזור אחד מסכן וקצר, הפקקים בו פשוט נוראים. גם מי שפונה לכיוון גיסין נתקע בכביש פקוק, במיוחד אחה"צ. הבטחתם כביש נוסף מבאזל לרמזור של גרינשפן. מה קורה איתו?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר