פרויקט תחבורה פתח תקוה, צילום דוברות העירייה

פרויקט תחבורה ענק בפתח תקוה: רחוב גליס יחובר לדרך אם המושבות

השבוע נערכה ישיבת התנעה לפרויקט תחבורה ענק בשיתוף עם משרד התחבורה ונתיבי איילון, שכולל שבילי אופניים, הרחבת הכביש וסלילת חיבורים חדשים. הפרויקט יחל בכביש 483

פורסם בתאריך: 30.12.21 15:09

ישיבת התנעה לפרוייקט התחבורה הענק "אם המושבות", נערכה בעירייה בהשתתפות ראש העירייה רמי גרינברג, וגורמי הרשות באגף התנועה ומינהל ההנדסה, יחד עם גורמים מחברת נתיבי איילון מטעם משרד התחבורה. עלות הפרוייקט נאמדת בכ-800 מיליון שקלים ומטרתו לצור רצף תנועתי בין מזרח המטרופולין לכיוון מערב וכן להוסיף קישוריות של נת"צ ושבילי אופניים, וליצור חיבור מרחוב גליס לצומת דרך אם המושבות – ראשון לציון.

פרוייקט "אם המושבות" יחל מכביש 483, מכיוון ראש העין, שבו תתבצע הרחבה ותוספת שבילי אופניים ונת"צ – לאורך כל המקטע לכיוון מערב. הכביש מתחבר בהמשך לכביש 40 דרך צומת גנים עד צומת סגולה – גם במקטע זה תבוצע הרחבה לכביש. כמו כן, יבוצעו הרחבה, נת"צ ושבילי אופניים מצומת סגולה מערבה לכיוון כביש 4. מקטע זה יחל בכביש גליס תוך סלילת קטע אשר יחבר את גליס לצומת דרך אם המושבות – ראשון לציון. משם עד כביש 4 תבוצע הרחבה של דרך אם המושבות הקיימת, כולל הפרדה מפלסית בצומת העיפרון ובצומת מרטין גהל, וכן תוספת רמפה מדרך אם המושבות לכביש 4 צפון.

 

 

 

בנוסף יורחבו גשר אם המושבות וגשר הרלינג (באזור בני ברק). לאורך כל הפרוייקט, כאמור, יבוצעו נת"צ ושבילי אופניים. לצד פרויקט זה, בקרוב יחלו נתיבי איילון בביצוע שבילי האופניים לאורך כביש 471, מכביש 6 לכיוון מערב.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "במסגרת המהפכה התחבורתית שאנחנו מקדמים בכל רחבי העיר, ערכנו ישיבת התנעה למגה פרוייקט אשר עתיד לצור קישוריות מתקדמת בין מזרח למערב דרך אם המושבות. מדובר בפרויקט שיעצים את הקישוריות בעזרת שבילי אופניים ונתיב תחבורה ציבורית. העירייה תעשה כל שביכולתה כדי שהבשורה התנועתית הזו תחל בביצוע כבר בשנים הקרובות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר