הכניסה למועדון ספורט מינץ, צילום ארגון הצלה
הכניסה למועדון ספורט מינץ, גניבת אקדי מהמאבטח, צילום ארגון הצלה

סריקות נרחבות בפ"ת: שני אנשים, כנראה בני מיעוטים, גנבו אקדח ממאבטח ונמלטו

מאבטח במועדון הספורט ברחוב מינץ הותקף על ידי שני אנשים, ייתכן בני מיעוטים, שגנבו את אקדחו ונמלטו מהמקום. המשטרה מנהלת סריקות נרחבות

פורסם בתאריך: 22.6.22 09:04

08:50 – המשטרה פתחה כעת בסריקות בפתח תקוה אחר שני חשודים, עם קבלת דיווח על חשד לשוד מאבטח במועדון הספורט ברחוב מינץ וגניבת אקדחו. חוקרי תחנת המשטרה בפתח תקוה פתחו בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח על שני חשודים שהגיעו לקאנטרי בפתח תקוה, תקפו את המאבטח, שדדו את אקדחו ונמלטו מהמקום.

על פי גורמי הרפואה המאבטח נפגע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בילינסון. כאמור, שוטרי התחנה הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים במקום האירוע.

 

מארגון הצלה נמסר: צוותי מד"א ו'הצלה פתח תקווה' הוזעקו לפני זמן קצר למועדון הספורט ברחוב מינץ עקב דיווח על מאבטח המקום שהותקף ונשקו נגנב. הצוותים הרפואיים העניקו לו טיפול ראשוני. המאבטח סיפר כי שני בני מיעוטים שהוא לא מכיר הגיעו למקום, תקפו אותו, גנבו את הנשק ונמלטו.

חזקי פרקש, חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקוה סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו את המאבטח כשהוא חבול בראשו לאחר שנאבק עם השניים ונפצע. הענקנו לו טיפול וסיוע ראשוני במקום והוא פונה באמבולנס מד"א לבית החולים בילינסון".

14:00 – מהעירייה נמסר: "היום בבוקר נגנב אקדח ממאבטח בעיר. הגניבה התבצעה על ידי 2 גברים רכובים על אופנוע שנמלטו מהמקום ויצאו מהעיר. האירוע בעיר הסתיים ועבר לטיפול במישור המודיעיני של המשטרה. אין שינוי בהנחיות הביטחון בעיר וכל הודעה אחרת היא לא נכונה. העירייה מגבירה סיורים ופריסת מצלמות כל הזמן ובכל רחבי העיר ומוסדות הציבור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר