משרדי להב 433 ויקישיתוף, משטרת ישראל, CC-SA-BY-3
משרדי להב 433 ויקישיתוף, משטרת ישראל, CC-SA-BY-3

ראש הרשות במרכז שנחקר שוחרר והורחק מלשכתו ליומיים

גם שלושת מקורביו שנחקרו שוחררו בתנאים מגבילים דומים, איסור מפגש וערבות עצמית. כזכור ראש הרשות חשוד בעבירות שונות בהן סחיטה באיומים ומרמה והפרת אמונים

פורסם בתאריך: 12.7.22 11:20

ראש הרשות המקומית באיזור המרכז, שנחקר אתמול בחשד לעבירות שונות בהן סחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים, שוחד ועוד, שוחרר אתמול לאחר חקירתו בתנאים מגבילים והורחק מלשכתו ליומיים. יחד איתו כזכור נחקרו שלושה ממקורביו, ששוחררו גם הם באותם תנאים מגבילים בהם איסור מפגש וערבות עצמית.

אתמול בבוקר (שני) פרסמנו כזכור כי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עיכבו איש ציבור בכיר, ראש רשות מקומית מהאיזור ושלושה ממקורביו, המעורבים על פי החשד, בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

עוד דיווחנו כי חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה איש הציבור דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הגוף הציבורי בראשו הוא עומד. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

שלושת מקורביו של איש הציבור, חשודים כמי שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

מהמשטרה נמסר אתמול: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותחקור במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

עו"ד עפר ברטל ממשרד ברטל כהן מסר אתמול בשמו של ראש הרשות: "ראש הרשות לא נלקח לחקירה על ידי המשטרה. הוא הוזמן טלפונית והתייצב מייד. מאז הוא משיב לכל שאלות החוקרים ולא מתחמק מדבר. כפי הנראה, ללא ידיעתו – נעשה שימוש בשמו על ידי מספר אנשים כדי לאיים על אחרים והדברים עוד יתבררו. אנו מציעים לכולם להמתין בסבלנות לתום החקירה, על מנת להיווכח שלא היה בהתנהגותו כל דופי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר