כלי פריצה. צילום דוברות המשטרה
ערכת כלי הפריצה. צילום דוברות המשטרה

צפו: שני חשודים בפריצות רבות באזור נתפסו על חם בפתח תקוה

השניים עוררו את חשדו של מתנדב במשטרה שהזעיק צוות מיוחד. הם חשודים בהתפרצויות ל-27 דירות

פורסם בתאריך: 23.11.17 17:57

מעצר של שני אנשים שפרצו לדירה במרכז העיר הביא לחשיפת סדרה של פריצות באזור המרכז בשיטה מתוחכמת למדי. האירוע התרחש בתאריך 5.11. במשטרה התקבל דיווח על אדם שמעורר חשד כשהוא דופק על דלתות בבניין במרכז העיר. המודיע, שהוא גם מתנדב משטרה, המשיך ודיווח כי פגש אדם נוסף שעורר את חשדו, ואלו ממשיכים ונכנסים לבניינים נוספים ברחוב.

למקום הגיעו כוחות משטרה שהתמקמו בתצפית לעבר הרכב איתו הגיע אחד החשודים. במהלך התצפית נראו השניים יוצאים מבניין, מתקדמים לעבר הרכב כשתיקים ושקית באמתחתם. משהגיעו אל הרכב נעצרו בידי השוטרים שארבו להם, ובוצע מעצרם.

בחיפוש שנערך בכליהם של שני החשודים, תושב תל מונד בן 41 ותושב ירושלים בן 34, נמצאו כלי פריצה ייחודיים שכוללים ערכת מפתח מותאם וכן רכוש חשוד כגנוב ועשרות אלפי שקלים, שנחשדו כי נגנבו מהתפרצות זמן קצר לפני כן מדירה ברחוב בו נעצרו. עם התקדמות החקירה, חשד צוות החקירה ממחלק התשאול בתחנה, כי השניים אחראים להתפרצויות לכ- 27 בתים בכל אזור המרכז, ופרט לפתח תקווה, הם חשודים בפריצות לדירות בנתניה, ראשון לציון, תל אביב, כפר סבא, רעננה, הרצליה ועוד.
במשטרה ציינו כי מאפייני כלל הפריצות היו שימוש באותה ערכת פריצה שכוללת מפתח מותאם שאינה מותירה סימנים, וזאת בנוסף לגניבת רכוש קל לנשיאה כדוגמת תכשיטים, כסף וקונסולות מחשב. על פי החשד, השניים מכרו לאחר ביצוע ההתפרצויות את הרכוש שגנבו. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, ובמשטרה מציינים כי עם סיום מלאכת החקירה צפויה הגשת כתבי אישום נגדם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר