תמונה ממאגר Shutterstock
תמונה ממאגר Shutterstock

יועץ המס ורו"ח ישי פלח: מענה לשכירים, בעלי עסקים וחברות פרטיות

אחרי שנים של ניסיון והתמחות, מעניק פלח מגוון של שירותים גם בתחום ליווי עסקים ועובדים שיוצאים לרילוקיישן בחו"ל

פורסם בתאריך: 26.1.21 20:26

 

ישי פלח הוא יועץ מס ורואה חשבון מוסמך, בעל משרד הבוטיק שמעניק שירותי ייעוץ מס וראיית חשבון לעובדים, לעצמאיים בעלי עסקים קטנים או בינוניים, וכן שירותי הנהלת חשבונות וביקורות לחברות פרטיות. בנוסף, מלווה פלח בעלי עסקים ומהווה עבורם משענת תומכת לצד יעוץ בתהליך הקמת עסק.

מומחיותו של ישי היא בייעוץ מס לעצמאיים, שכירים ובעלי עסקים קטנים, כאשר השירות כולל הכנת דוחות שנתיים והגשתם לרשויות המס, החזרי מס לשכירים והחזרי מס שבח למוכרי דירות. כמו כן, מתמחה המשרד שבבעלותו בייעוץ מס עבור אלו המתכננים רילוקיישן לחו"ל או ניתוק תושבות, הגשת דוח שנתי לעוסק פטור, פתיחת עוסק זעיר ומיסוי חברות.

ניסיון רב בפירמות הגדולות בתחום

את ניסיונו הרב בתחום רכש פלח בעת ששימש כרואה חשבון, במשך יותר  מחמש שנים, בפירמת רואי החשבון הגדולה בישראל ארנסט אנד יאנגEY .  במסגרת תפקידו הוא פעל להגשת דוחות אישיים לבכירים במשק מכלל התחומים, ליחידים היוצאים לרילוקיישן בחו"ל ולסקירת דוחות המס של חברות בטרם הגשתם למס הכנסה, תוך התמודדות עם מגוון רחב של סוגיות בתחום.

ייעוץ מס לשכירים ולעצמאיים

נוסף על כל אלה, פלח מעניק שירותי ייעוץ מס לשכירים לצורך תיאומי או החזרי מס. "ישנם לא מעט שכירים שמחזיקים ביותר ממשרה אחת, ובשל כך מנוכה להם מס גבוה. הגשת דוח להחזר המס תאפשר להם החזרי המס הגבוהים ששילמו", מסביר פלח.

הוא מוסיף כי החזרי מס רלוונטיים גם עבור שכירים שלא עבדו באופן רציף לאורך השנה, כדוגמת עובדים שהוצאו לחל"ת ונשים שהאריכו את חופשת הלידה שלהם.

בכל הנוגע לעצמאיים ובעלי עסקים, פלח מלווה את לקוחותיו בהגשת דוחות למס הכנסה עם פתיחת העסק, וכן בהגשת דוחות שעליהם להגיש מדי חודשיים עבור מע"מ ומס הכנסה.

 

החזר מס שבח

"בשנת 2014 בוצעה רפורמה בחוק מיסוי מקרקעין, שביטלה פטור ממס שבח שהיה נהוג עד כה, על מכירת דירה שנייה ואילך", מסביר פלח, "יחד עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם גם כיום אדם יהיה זכאי להחזר חלקי או מלא בגין מס השבח ששילם". כך, קיזוז מס שבח יתאפשר למשל במידה שאותו אדם ספג הפסדים כספיים בשוק ההון באותה השנה. אפשרות נוספת היא לפרוס את מס השבח לאורך מספר שנים רטרואקטיבית ובכך להוריד את גובהו. ישנן אפשרויות נוספות לחסכון במס, ופלח מלווה את לקוחותיו בביצוע בדיקה מעמיקה באשר לאפשרות העומדת בפניהם להחזר מס שבח.

יחס אישי לכל לקוח

"בכל מה שנוגע לעולם המיסוי, אנשים אינם מודעים לזכויות שלהם. ליווי מקצועי הינו חשוב לצורך קבלת המידע על הזכויות הרלוונטיות עבור אותו אדם, ונקיטת כל הפעולות הנדרשות למיצויין, מול רשויות המס", מדגיש פלח ומוסיף כי הוא מאמין ביחס אישי וזמינות גבוהה לכל לקוח. זאת, לצד שירות מקצועי בלתי מתפשר, מאפשרים לו להעניק לכל לקוח את הפתרון הטוב ביותר.

צור קשר

ישי פלח רואה חשבון

054-2900267

[email protected]l

למעבר לאתר: https://israel-tax.co.il/

רו"ח ישי פלח (צילום: יניב סירי)

רו"ח ישי פלח (צילום: יניב סירי)

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר