כשהשיפוץ שלכם מקבל צבע אחר: הכירו את חברת ב.ר שיפוצים ואחזקות, צילום: מתוך אתר Ingimage
כשהשיפוץ שלכם מקבל צבע אחר: הכירו את חברת ב.ר שיפוצים ואחזקות, צילום: מתוך אתר Ingimage

כשהשיפוץ שלכם מקבל צבע אחר: הכירו את חברת ב.ר שיפוצים ואחזקות

שנים של ניסיון בענף השיפוצים הפכו את רון בראונשטיין והחברה שבבעלותו למובילה בתחומה, בזכות מעטפת של שירותים מקצועיים ומחיר הוגן יחד עם יתרונות שלא תמצאו במקום אחר. כמו למשל בכל הקשור לצביעת הדירה, נקיונה והחזרתה בדיוק למצב שבו היתה לפני תחילת העבודה

פורסם בתאריך: 11.1.21 08:07

שיפוץ דירה מלווה, בדרך כלל, בשאלות רבות שדורשות תשובה ובכאב ראש לא קטן: באיזה צבע לבחור? האם לטפל גם בחדרי האמבטיה ומה יהיה על הניקיון שיישאר לעשות אחרי שהכל ייגמר? דעו שיש פתרון למצב והוא מגיע בדמות רון בראונשטיין וחברת ב.ר שיפוצים ואחזקות.

רון, הבעלים של החברה, הוא דור שני בענף הבנייה. מאחוריו שנות ניסיון רבות של עבודה בתחום השיפוצים, הצבע ועבודות הגמר, שהפכו אותו לאחד מקבלני השיפוצים המבוקשים ביותר שמציעים את כל השירות בחבילה אחת: עבודות ריצוף, גבס, שיפוץ חדרי אמבטיה, צבע ועוד. את הכול מגיש רון ללקוח במעטפת של מקצועיות, ניסיון רב ומחיר הוגן.

"אנחנו מספקים את כל הפתרונות ונותנים מעטפת מלאה בכניסה לשיפוץ", מדגיש רון. "החל מהשיפוץ עצמו ומתן פתרונות בשטח, דרך צביעת הנכס וכלה בפתרונות לניקיון כללי בסוף השיפוץ יחד עם התקנת אביזרים, גופי תאורה או אקססוריז שונים. אצלנו ב-ב.ר שיפוצים ואחזקות תקבלו את הכל במקום אחד".

"דבר נוסף שאנחנו מציעים בשונה מחברות אחרות הוא נושא הניקיון", מסביר רון. "דירות שאליהן אנחנו מגיעים לעבודה חוזרות בסיום ללקוח בדיוק כמו שהיו אחרי ניקיון יסודי. גם דירות מרוהטות. אנחנו דוגלים בעמידה בזמנים, אחריות מלאה ועבודה עם החומרים האיכותיים ביותר. גם אנשי המקצוע וקבלני המשנה שאיתם אנחנו עובדים מחזיקים בוותק של לפחות 15 שנות ניסיון בכל תחום".

אחד מהתחומים הבולטים שעוזרים ל-ב.ר שיפוצים ואחזקות לעמוד מעל שאר החברות, הוא נושא צביעת הדירות והמשרדים. שם החברה מציגה יצירתיות ובעיקר שימוש בצבעים מגוונים שמאפשרים לה להוסיף את הנגיעה העיצובית שלה לכל עבודה. ממש כמו צייר שנמצא כרגע באמצע עבודה על יצירה חדשה.

איך אתה בונה את הצעת המחיר כשאתה מגיע ללקוח?

"אני אוהב להגיע לכל דירה ולראות אותה בעיניים לפני תמחור. השוק היום כולל חברות שלא חושפות הכל אל מול הלקוח, בעוד שאצלנו הוא יקבל את כל המידע. אני בוחן את מצב הנכס, התיקונים שיש לבצע, האם צריך לשלב גם עבודת גבס או הנמכה. לפעמים יש דרישה לצבעים מיוחדים.

מקצועיות ואסתטיקה ברמה גבוהה. צילום: באדיבות ב.ר שיפוצים ואחזקות

מקצועיות ואסתטיקה ברמה גבוהה. צילום: באדיבות ב.ר שיפוצים ואחזקות

"אנחנו מציעים את הפתרונות שלנו ולבסוף מספקים מחיר מאוד הוגן ביחס לאחרים. דבר חשוב נוסף: אצלנו מקבלים הרבה מעבר לפתרונות צבע. אנחנו יודעים לספק פתרונות יצירתיים לכל צורך ומיישמים את הכל בשטח. אני תמיד מדגיש בפני הלקוחות שאנחנו One Stop Shop".

רון מגיע בעצמו כמעט לכל לקוח, בעוד שאם מדובר בעבודות גדולות מגיעים יחד איתו קבלני משנה ש"מילה שלהם זו מילה". "בתחום שלנו יש הרבה חאפרים וצריך לשמור על האמינות. לעומת זאת בעלי המקצוע שעובדים איתנו מחזיקים בניסיון רב שנים כל אחד בתחומו, וכולם מחויבים לעמוד בנורמות המקצועיות שאנחנו הצבנו להם: אמינות, שירות והיצמדות ללוח הזמנים שנקבע מראש", מדגיש רון שמספק גם כמה עצות מועילות לבחירה נכונה של צבעים לבית.

"צבעו עם צבעים מגוונים שנבחרו בידי מחשב ולא על ידי הצבע בשטח. כך אפשר יהיה לאתר מאוחר יותר את הצבע באותו הגוון. דבר נוסף, חשוב לשמור גם את קוד הגוון כדי שאפשר יהיה להזמין אותו בעתיד. בחדרים ללא אוורור, או בחדרי אמבטיה, רצוי להשתמש בצבעים נגד עובש או בצבעים נושמים. במידת האפשר התקינו ונטה לאוורור החלל ולמניעת לחות.

"דבר אחרון – הכינו לעצמכם מראש את מה שאני מכנה 'תקציב בלת"מים'. אחרי קבלת ההחלטה על שיפוץ ואיסוף הצעות מחיר, צריך לקחת בחשבון תקציב חריגה של כ-15 עד 20 אחוזים ממה שהקצתם. כך תוכלו לתכנן את העבודה ולספוג את החריגות שיגיעו, מבלי שתתקעו בלי כסף".

אז אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים שיכניס לכם צבע חדש לחיים – פנו לרון בראונשטיין. בסופו של דבר הדירה שלכם וגם אתם תגידו לו תודה.

רון בראונשטיין, ב.ר שיפוצים ואחזקות

טלפון:

052-2947606
מעבר לפייסבוק
מעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי

כמו שתמיד חלמתם שיהיה לכם בבית. צילום: באדיבות חברת ב.ר שיפוצים ואחזקות

כמו שתמיד חלמתם שיהיה לכם בבית. צילום: באדיבות חברת ב.ר שיפוצים ואחזקות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר