פדיקור רפואי בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: YURII MASLAK
פדיקור רפואי בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: YURII MASLAK

פדיקור רפואי בפתח תקוה: המקומות שכדאי לכם להכיר

אם כפות הרגליים שלכם מדיפות ריח רע, או כואבות בגלל ציפורן חודרנית, כנראה אתם לא מעודכנים: טרנד הטיפוח ממשיך להכות שורשים ומגיע עד לכפות הרגליים, ואם חשבתן שמדובר בטיפול השמור לנשים בלבד אתם טועים - מדובר בהליך רפואי שלא מעט גברים כבר ניסו בעצמם

פורסם בתאריך: 31.10.19 15:42

שגית חסון

חשמל זורם בכפות רגליך

ברוכים הבאים לעידן הטיפוח. האופנה הקיבוצית של שיער מרושל וחספוס של קאובוי נעלמה, ואותה החליף טרנד הטיפוח האסתטי. ואם בטיפוח עסקינן אז השינוי הגדול ביותר חל בתחום טיפוח כף הרגל. היום ישנם יותר גברים ונשים שמבינים את חשיבות הסרת העור היבש מכף הרגל והטיפול בציפורניים. הדבר עוד חשוב ומשמעותי ביותר למי שעומד באופן ממושך על הרגל ולמי שסובל מעור יבש וסדוק, פטריות או יבלות. ואם חשבתם שמדובר רק בטרנד חיצוני אז אתם טועים. מדובר בטיפול רפואי של ממש אשר נועד בכדי למנוע מצבים רפואיים מורכבים כמו יבלות, אקזמות, פטריות, או הסיוט שאינו נחסך כמעט מאף אחד- ציפורן חודרנית. הלכנו לביוטיק היופי של משפחת חסון (יעל רום 8 פתח תקווה) בכדי להבין מה היתרונות בפדיקור רפואי, מה חשוב לבדוק לפני שניגשים לטיפול כזה, והאם מדובר בטרנד חולף?

בקליניקה של שגית חסון. צילום עצמי

בקליניקה של שגית חסון. צילום עצמי

אז מי זקוק לפדיקור רפואי בעצם?

"האמת שכל אחד זקוק לפדיקור רפואי, אך אצל כל אחד מדובר בתדירות שונה לגמרי" מבהירה שגית חסון, קוסמטיקאית רפואית מוסמכת והבעלים של ביוטיק היופי: "ברור שמי שכבר מזהה על הרגל שלו אקזמות, יבלות, פטריות, או סובל מציפורן חודרנית חייב לטפל בזה באמצעות תהליך של פדיקור רפואי מעמיק, אבל אני ממליצה לכל אחד לעשות פדיקור רפואי פעם בתקופה כדי למנוע מהבעיות האלה להגיע. גם כאן זה כמובן אינדיבידואלי, ואדם שעומד הרבה על הרגליים צריך לעשות בתדירות דחופה יותר מאדם שאינו עומד הרבה על הרגליים".

ומה חשוב לבדוק לפני שניגשים לטיפול כזה?

"קודם כל חשוב לברר על בעל המקצוע. שהוא מוסמך, להבין עם אילו כלים הוא עובד ובאילו חומרים. סכין למשל, שהוא כלי מאוד נפוץ אצל הרבה קוסמטיקאים ורפאים שמתעסקים בכף הרגל הוא אומנם תמיסה ועם חומרים כימיים שהם יעילים באותה מידה (אולי יותר) ואינם מייצרים תלות של הלקוח בי. גם בחומרים הכימיים ישנם חומרים איכותיים יותר ופחות וחשוב לבדוק ולקרוא על החומר לפני הטיפול. עוד דבר שחשוב לציין הוא המראה החיצוני של הרגל. בהרבה מקרים רופא אכן יפתור רפואית את הבעיה אך ישאיר את הרגל בצורה מאוד לא אסטטית. אני מאוד מקפידה שלאחר הטיפול גם הבעיה תיפתר וגם כף הרגל תיראה מתוקתקת ואסטטית ועם לק".

האם מדובר בטיפול כואב?

"זה כבר נושא שמאוד שונה בין מטופל למטופל ותלוי במידה רבה במצב שבו כף הרגל נמצאת. לכן חשוב מאוד ללכת לבעל מקצוע שסומכים עליו, שקשוב ללקוח ושעובד בצורה עדינה. אני מאוד מקפידה להיות קשובה מאוד ללקוחות שלי, לתת להם את מירב תשומת הלב ולהיות עדינה כמה שרק ניתן. באופן כזה הטיפול בכלל לא כואב".

כתובת: יעל רום 8, פתח תקווה
לקביעת תור ניתן לשלוח הודעה בווטסאפ: 0547282833
קישור לאינסטגרם
קישור לפייסבוק

שגית חסון. צילום עצמי

שגית חסון. צילום עצמי


ג'ודיתה – פדיקור טיפולי ורפלקסולוגיה

 "המטרה שלי היא שכל אדם שמגיע אליי לטיפול יקבל מענה מדויק ואישי לבעיה שלו, וייצא מהקליניקה בתחושה טובה יותר", אומרת יהודית הרשקוביץ', בעלת קליניקת הבוטיק ג'ודיתה, בעלת ניסיון של מ-20 שנה בקוסמטיקה פרא-רפואית, פדיקור ורפלקסולוגיה.את דרכה בתחום הפדיקור הרפואי החלה יהודית בהכשרה בחברת GIGI הוותיקה. מאז ועד היום היא מקפידה להתעדכן בכל החידושים בתחום, ולוקחת חלק בהכשרות והשתלמויות הנוגעות למגוון היבטים בטיפולי פדיקור רפואי באוכלוסיות שונות ובסובלים ממחלות כרוניות.

"פדיקור רפואי הוא טיפול שנועד לשמור על בריאות כף הכף והציפורניים. בניגוד לנהוג לחשוב, פדיקור אינו רק טיפול אסתטי מפנק, ומטרתו לטפל בבעיות שמופיעות בכף הרגל, ביניהן יבלות, פטריות בעור או בציפורניים, יובש קיצוני בעור, ציפורן חודרנית ועוד", מסבירה יהודית, "פדיקוריסטית מוסמכת יודעת לתת מענה מדויק לכל אחת מבעיות אלו, להקל על התסמינים מהם הוא סובל ולהביא לשיפור באיכות החיים של המטופל. הצלחת הטיפול תלויה במידה רבה בניסיון ובמקצועיות של הפדיקוריסטית".

יהודית היא בעלת רגישות וניסיון רב בטיפול בכף רגל סוכרתית. ביצוע פדיקור רפואי על ידי בעלת מקצוע חשוב עוד יותר בקרב המתמודדים עם סוכרת, וסובלים מרגישות בכפות הרגליים. בנוסף, ישנה חשיבות רבה לשמירה על סטריליות ושימוש בסבון אנטיספטי ובכלים שעברו חיטוי, זאת בשל העובדה שבטיפול חודרים לעומק העור, ושימוש בכלים שאינם סטריליים עלול להוביל לזיהומים.

טיפול מקצועי מותאם אישית. יהודית הרשקוביץ', צילום: פטר בוגדן

טיפול ופינוק בכף הרגל

ליהודית ניסיון רב באבחון וטיפול בציפורן חודרנית, פטרת בעור ובציפורן כף הרגל ועוד. כבר במפגש הראשון עם הלקוח, היא מזהה את הבעיות הקיימות בכף הרגל ומתאימה את הטיפול באופן אישי. כל טיפול מתחיל בהנחת כף הרגל בסבון אנטיספטי וריכוך העור והסרת העור הקשה ברגל. טיפול בציפורן חודרנית נעשה באמצעות פתיליות ייחודיות והסרת העור הקשה שמסביב לציפורן.

התהליך משלב היבטים קוסמטיים וטיפוליים, ויהודית נמנעת משימוש בסכינים בטיפול, שמסתיים בפינוק ייחודי ומרגיע – עיסוי רפלקסולוגי.

יהודית מסבירה כי רפלקסולוגיה היא שיטה לפיה כף הרגל היא השתקפות למצבם של כלל האיברים הקיימים בגוף. העיסוי מתבצע באמצעות לחיצות בנקודות בכף הרגל, המקלות על כאבים בגוף ומסייעות בהרגעה.  "הבחירה לסיים כל טיפול פדיקור ברפלקסולוגיה מוכיחה את עצמה. לקוחות משתפים אותי שהם מרגישים רעננים ובעלי אנרגיה מחודשת בסיום הטיפול", היא מוסיפה.

סוד ההצלחה – התמדה בטיפול

יהודית מדגישה כי על מנת להבטיח תוצאות מיטביות בכף הרגל לאורך זמן, ישנה חשיבות להתמיד בטיפולי פדיקור. "מגיעים אליי מטופלים שבטוחים שטיפול אחד יפתור להם את הבעיה אחת ולתמיד. חשוב להבין שפדיקור הוא טיפול שמומלץ לבצע אותו מדי חודש", היא אומרת, ומוסיפה כי בחודשי הקיץ הקפדה על טיפול חודשי חשובה אף יותר, כיוון שלעור יש נטייה להתייבש, וסדקים שנוצרים בו עלולים להוביל לזיהומים.

"הצלחת הטיפול תלויה בניסיון ובמקצועיות של הפדיקוריסטית". יהודית הרשקוביץ', צילום: פטר בוגדן

"הצלחת הטיפול תלויה בניסיון ובמקצועיות של הפדיקוריסטית". יהודית הרשקוביץ', צילום: פטר בוגדן

ג'ודיתה

טלפון 052-2776842

נווה גן, פ"ת


כתבה שיווקית



אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר