שירות תיקונים בדרך: הכירו את א.א.א מוקד הרכב. צילום: shutterstock - BNMK 0819
שירות תיקונים בדרך: הכירו את א.א.א מוקד הרכב. צילום: shutterstock - BNMK 0819

שירות תיקונים בדרך: הכירו את א.א.א מוקד הרכב

זה לא משנה אם אתם לקוחות של המוסך או לא, במידה ונתקעתם באמצע הדרך אחרי תאונת דרכים יש לכם כתובת. טלפון אחד והאנשים המקצועיים של א.א.א מוקד הרכב יבואו אליכם וידאגו לכל הסידורים כדי שהראש שלכם יהיה נקי מדאגות

פורסם בתאריך: 4.8.20 18:42

אף פעם לא נעים להיתקע על כביש בין עירוני אחרי שעברתם תאונת דרכים מבלי לדעת למי לפנות כדי לקבל עזרה. אז בדיוק בשביל זה יש לכם חבר טלפוני שיבוא לחלץ אתכם כמעט מכל מקום שבו תהיו באזור גוש דן, וכמעט לאורך כל שעות היום.

החבר שיבוא לעזרתכם וגם ידאג לכם לאחסנה של המכונית במקרה של תאונה הוא אסד, המנהל המקצועי של אגף הפחחות והצבע במוסך א.א.א מוקד הרכב בהנהלת אפרים אשכנזי. "אם מדובר במקרה של תאונה שבעל הרכב לא יודע לאן להגיע, אנחנו נדאג להביא גרר למקום התאונה וניקח את המכונית היישר אלינו", מסביר אסד. "בבוקר שאחרי האדם יוכל להגיע אלינו, למלא את הליך התביעה והשמאות וכל התהליך יתחיל".

יגיעו גם באמצע הלילה. צילום: רונית סדון

יגיעו גם באמצע הלילה. צילום: רונית סדון

אם הייתם מעורבים בתאונה שלא דורשת גרר וכל מה שאתם מחפשים זה ייעוץ טלפוני בנוגע לדרך הטיפול הנכונה במכונית, גם את זה אתם יכולים לקבל ב-א.א.א מוקד הרכב והכל ללא תשלום. במידה ונדרש תיקון מעבר לחילוץ עצמו, עליו תצטרכו לשלם את המחיר הנקוב במחירון וזה גם לא באמת משנה אם אתם לקוחות המוסך או לא – את כולכם יקבלו באהבה. כי זה גם המוטו של הבעלים ושל המקום: לעשות את מה שטוב למבוטח.

היתרון בבחירה ב-א.א.א מוקד הרכב הוא שמדובר במוסך שעובד עם כל חברות הביטוח, ומאפשר בכך שקט נפשי ללקוחות. הם באים, ממלאים כמה טפסים ושם כבר עושים את העבודה עבורם. ומי שעושה את העבודה המקצועית על המכוניות עצמן הוא אסד, שמחזיק בניסיון של עשרות שנים בעבודה במוסכים. הוא התחיל להתעניין בכלי רכב עוד בביתו בצפון כילד, ומשם המשיך לעבודה בגוש דן עד שהגיע למוסך שבו הוא נמצא היום ומאז מדובר בסיפור אהבה.

אז אתם מחפשים חברים חדשים שיוכלו לחלץ אתכם באמצע הדרך, דעו שבמוסך א.א.א מוקד הרכב נמצאים שם עבורכם. כל שאתם צריכים לעשות זה להרים אליהם טלפון, והם כבר יבואו אליכם וידאגו לכל הבעיות.

מוסך א.א.א מוקד הרכב

העמל 64 פתח תקוה

טלפון: 03-927192705478874870547848038

מעבר לעמוד הפייסבוק

שקט נפשי ללקוחות. צילום: רונית סדון

שקט נפשי ללקוחות. צילום: רונית סדון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר