טיפולי שיניים עד הבית לגיל השלישי בתקופת הקורונה. צילום: ד"ר רון גולן
טיפולי שיניים עד הבית לגיל השלישי בתקופת הקורונה. צילום: ד"ר רון גולן

טיפולי שיניים עד הבית לגיל השלישי בתקופת הקורונה

בתקופה זו, כשחל איסור על יציאה מהבתים למקרים שאינם חיוניים, ד"ר גולן רון מציע פתרון מהיר לבעיות שיניים בבתיהם של בני הגיל השלישי הסובלים ממקרי חירום שעלולים לפגוע בבריאותם

פורסם בתאריך: 13.4.20 14:42

לאור המציאות החדשה בה אנחנו נמנעים לבוא במגע האחד עם השני, ובפרט עם אוכלוסיית הגיל השלישי שאינה יוצאת מהבית ונמצאת בסיכון מוגבר להידבק בווירוס הקורונה, ד"ר גולן רון מציע פתרון מהיר לבעיות שיניים.

ד"ר גולן, הבעלים של מרפאת שיניים פרטית בפתח תקווה, נותן מענה לאוכלוסיית הגיל השלישי בתקופת הבידוד הביתי עם טיפולי חירום בבית המטופל. ד"ר גולן שירת בעברו כקצין רפואת שיניים בצה"ל וטיפל בניידות בחיילים בבסיסים מרוחקים. הוא עומד גם מאחורי מיזם שבמסגרתו טיפל באוכלוסיית הגיל השלישי בבתיהם.

"יש אוכלוסייה שלמה שאסרו עליה לצאת מהבית", מבהיר ד"ר גולן רון. "יש מקרים, כמו שברים בתותבות, נקודת לחץ או כל בעיה בתותבת, שגורמים לכאבים חזקים או לחוסר תפקוד ויכולת ללעוס ולאכול כנדרש ולכן יש צורך לטפל בבעיה בהקדם. גם דלקות וכאבים ממקורות שונים עלולים לפגוע בבריאותו של המטופל ובאיכות חייו".

ד"ר גולן ישמח לענות על כל שאלה שיש לכם בנושא טרם ההגעה, וכשהוא כבר יגיע אליכם זה יהיה עם כל ציוד המיגון הנדרש ועם ניסיון רב וידע שיקלו על הקושי שלכם בתקופה כזו.

יש צורך למלא שאלון בריאות והיסטוריה רפואית לפני טיפול

ד"ר גולן רון, רופא שיניים D.M.D

טלפונים: 058-7332538, 054-3325388

קישור לאתר המרפאה

ד"ר גולן. צילום: זאב שטרן

ד"ר גולן. צילום: זאב שטרן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר