משרד בוטיק. תיווך בא לי ביתצילום: משה ורצברגר
משרד בוטיק. תיווך בא לי בית צילום: משה ורצברגר

תיווך בא לי בית: ראש שקט בדרך למציאת דירה להשקעה בבאר שבע

שוק הנדל"ן בבאר שבע רותח וזה הזמן הכי טוב למצוא את משרד התיווך שיעבוד עבורכם למציאת הנכס האידיאלי להשקעה. יצאנו להכיר את תיווך "בא לי בית"

פורסם בתאריך: 16.12.20 20:47

תיווך "בא לי בית" הוא משרד בוטיק ותיק בבאר שבע הפועל משנת 2008. המשרד מתמחה בליווי משקיעים לטווח ארוך. יועצי הנדל"ן במשרד הינם מתווכים מורשים וותיקים וניכר שהם "חיים את השוק" כלשון העובדים. כולם הגיעו לתחום הנדל"ן עם ניסיון עשיר בשיווק ומכירות. כל צוות המשרד עובד ב"בא לי בית" מעל 7 שנים, שבמהלכן עבר הכשרות מקצועיות והשתלמויות.

"אנחנו שמים דגש על איכות ולא על כמות", מסביר מוטי לוי, בעלי המשרד, את הצלחת המשרד בליווי משקיעים לאורך זמן.

"המוטו של המשרד מיום הקמתו הוא 'אהבה מתיווך ראשון'. אנחנו משקיעים במערכות יחסים ארוכות טווח. הלקוחות שלנו יודעים שאמינות ויושרה הם הבסיס שלנו, והם חוזרים שוב ושוב בעסקאות חוזרות ואף ממליצים עלינו בחום. משקיעים מקבלים אצלנו מענה לכל מעטפת השירותים הנדרשת במהלך הרכישה וגם אחריה כמו המלצות על בעלי מקצוע אמינים דוגמת עו"ד, שיפוץ, משכנתאות ועוד".

מה עובר לקוח כשהוא מתחיל להתעניין במכירה או ברכישת נכס?

"אנחנו מתייחסים בכובד ראש לתהליך המכירה והרכישה, ומבינים שזו אחת העסקאות החשובות והמשמעותיות של הלקוח. תחילתו של המסע בפגישת הכרות שבה מאפיינים את צרכי הלקוחות, הרצונות שלהם ואת האפשרויות העומדות בפניהם בהתאם לתקציב. כשמגיע לקוח הצרכים שלו בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו דואגים למצוא לו השקעה שתניב לו תשואה ושקט כלכלי. היועצים שלנו משתפים פעולה במשרד ומחוצה לו, כל זאת כדי להתאים לו את נכס המתאים ביותר עבורו".

מה משקיעי הנדל"ן מחפשים יותר בבאר שבע?

"באר שבע מושכת משקיעים רבים מכל הסוגים, בשל מחירי הנדל"ן האטרקטיביים ביחס לערי המרכז והתשואות הגבוהות על ההשקעה. אנו נתקלים בציבור רחב של משקיעים אשר מחפשים לרכוש נכס להשקעה ולכל אחד דרישות, העדפות וצרכים. המשקיעים המתעניינים ברכישת דירות בעיר פונים לשני פלחי שוק עיקריים: סטודנטים ומשפחות.

"אוניברסיטת בן גוריון חולשת על פני שטח נרחב בעיר ומושכת אליה כ-20 אלף סטודנטים בשנה וכ-4,000 אנשי סגל. עם השנים צביון השכונות הקרובות לבן גוריון דוגמת ג', ד', ב' ו-ו' הישנה הולך ומשתנה ממשפחות לסטודנטים ואזורים נרחבים הופכים למוקדים של בילוי, מסעדות וכל הנדרש לסטודנטים.

"הדירות המבוקשות ביותר נמצאות בפריים לוקיישן כלומר מעגל ראשון לאוניברסיטה ובהתאם גם מחירן, בקנייה ובשכירות גבוהה יותר. ככל שמתרחקים מהאוניברסיטה למעגל שני ושלישי, מחירי הקנייה והשכירות יורדים בהתאם. משקיעים שרוכשים באזורים אלו מודעים לכך שתקופת ההשכרה לסטודנטים ברובה מתרחשת בין יולי לנובמבר".

בתיווך בא לי בית מספרים גם שלאחרונה פארק הסופרים החדש והגדול בעיר מהווה מוקד משיכה למשקיעים רבים, שגילו את הפוטנציאל האדיר הגלום ברכישת דירה בקרבתו. כך הביקוש לדירות/בתי קרקע באזורים סביב הפארק עלה בצורה משמעותית.

"כיום ישנה נטייה של משקיעים לפנות לנתיב של השקעה באזורי משפחות, בעיקר בשכונות: א', ב', ה', ט', ו' החדשה, י"א ועוד", מספרים במשרד. "ישנם משקיעים שתקציבם גבוה יותר והם פונים לשכונות חדשות יותר, כגון נווה זאב, רמות ונחל עשן. באזורים אלו הביקוש לשכירות אינו עונתי, התחלופה ואפשרויות השכירות מגוונות ותקופות השכירות לרוב ארוכות טווח".

עד כמה הקורונה השפיעה על השוק?

"שוק המשקיעים השתנה בעקבות הקורונה ולאחרונה הנטייה היא למצוא דירות באזורי משפחות, שם האופציה להשכרה היא גבוהה יותר. משקיעים רבים מחפשים מציאות, דירות במחירים הנמוכים ממחירי השוק. בבאר שבע מחירי הדירות להשקעה היו והינם מאוד אטרקטיביים".

מדוע לבחור בתיווך בא לי בית?

רם הנדלמן, משקיע שעובד עם הצוות שנים רבות, מספר: "במהלך השנים האחרונות רכשתי ומכרתי בעזרת "תיווך בא לי בית" מספר נכסים בבאר שבע. חווית העבודה שלי עם תיווך בא לי בית הינה חיובית מאוד, לאורך השנים הם ניהלו את נכסיי, דאגו כי יושכרו. בעת הצורך הובילו את תהליכי המכירה שלהם וליוו אותי באיתור נכסים חדשים להשקעה ברחבי העיר. החברה מורכבת מאנשים טובים ואמינים שכייף לעבוד איתם וכצוות הם מגבים אחד את השני כך שהלקוח לעולם לא מרגיש פער ביחס אישי".

תיווך בא לי בית

לעמוד הפייסבוק >>

http://www.facebook.com/balibaait/

הפלמ"ח 75 באר שבע

מוטי פרוינד: 053-3309958, טלי בראל: 058-6655343, דניאל שמש: 050-8777446


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר