מיטל סלם: הקוסמטיקאית עם הידיים המוכשרות והלב הפתוח

לא רק כשרונו והידע של איש מקצוע הם שיקבעו את איכותו: אלא גם החום, ההקשבה, תשומת הלב, הסבלנות והאהבה לעבודה, הם שיקבעו את אופי הטיפול. עבור מיטל סלם, קוסמטיקאית מוכשרת בעלת ניסיון של שני עשורים, השילוב בין ידע וטכניקה מוקפדת לבין אהבה אמיתית למקצוע וללקוחות הם שילוב הכרחי, שמנחה אותה יום יום בעבודתה

פורסם בתאריך: 24.11.20 18:31

מבניית ציפורניים, דרך איפור מקצועי ועד לאיפור קבוע

את דרכה כקוסמטיקאית, התחילה מיטל בתחום בניית הציפורניים. לאחר מכן, המשיכה ללימודי איפור מקצועיים, שלאחריהם החלה לעסוק גם באיפור לאירועים, איפור קבוע והרמת ריסים. "אני כל הזמן עוברת קורסים והכשרות", היא מספרת, "חשוב לי להכיר כל טכניקה חדשה שיוצאת, להתקדם ולספק ללקוחות שלי את הטיפולים החדשניים והאיכותיים ביותר". בדיוק מסיבה זו, החליטה מיטל להעמיק את הידע שלה גם בתחום עיצוב ואיפור הגבות, אותו למדה במג'יק קוסמטיקס, ולפני כשלוש שנים עברה הכשרה מקיפה יותר בתחום המיקרו-בליידינג אצל חנית כהן– מהחלוצות לטיפולי יופי מתקדמים בארץ.

"חשוב לי להכיר כל טכניקה חדשה שיוצאת", צילום עצמי

את כל הלקוחות שלה, מקבלת מיטל בקליניקה שלה בפתח תקווה, בה קיים מכשור מתקדם, עליו נמנית גם מכונת שיזוף מקצועית. הקליניקה החמימה והביתית שלה מתאפיינת לא רק במראה מקצועי, אלא גם בניקיון מופתי. "אני אדם שמאוד אוהב ניקיון וסדר, ובתקופת הקורונה אני מקפידה על כך כפליים", היא מסבירה, "אני עובדת עם כלים חד פעמיים ודואגת לחיטוי יסודי של כל פרט ופרט בקליניקה, אחרי כל לקוחה. האמת שזו שיטת העבודה שלי גם בלי קשר לקורונה– חשוב לי שכל הלקוחות שלי יקבלו תמורה מלאה לכסף שלהם".

תשומת לב אישית ומקסימלית לכל לקוחה

ואם כבר בלקוחות עסקינן, אין ספק כי עבור מיטל, מדובר באחד האלמנטים המהנים והחשובים ביותר בעבודתה. "היחסים עם הלקוחות הקבועות שלי הם כמו יחסים של משפחה", היא מעידה, "אני חווה עם הלקוחות שלי המון אירועים משמעותיים בחיים שלהן. זה הופך להיות קשר שונה, קשר של חברות. יש לי לקוחות שאני קשורה אליהן מאוד, מזמינה אותן לאירועים שלי והן מזמינות אותי לשלהן. ממש סוג של משפחה". אותה אכפתיות של מיטל כלפי לקוחותיה לא מתבטאת רק ביחסי חברות קרובים, אלא גם במתן תשומת לב מקסימלית לכל אדם אשר פוקד את הקליניקה שלה– לעיתים גם מעבר לשעות הטיפול המקובלות.

"אני אוהבת להקדיש לכל לקוחה את הזמן ותמיד חורגת מעבר לזמנים", היא אומרת, "חשוב לי להסביר את התהליך ואת מה שאני עושה ולהיות רגישה לכאבים או לאי נוחות שעלולים להופיע במהלך הטיפול". את אותם כאבים או אי נוחות, אגב, פותרת מיטל באמצעות עבודה עדינה ומדויקת וג'ל אלחוש, אשר מאפשרים לה להפוך את הטיפולים לנעימים ככל הניתן.

טיפולים מתקדמים

ההתמחויות של מיטל מתמקדות בתחומים של בניית ציפורניים, איפור מקצועי, איפור קבוע, הר

מת ריסים ומיקרו-בליידינג לגבות בשיטות השערה והפודרה. כקוסמטיקאית המחזיקה גם בהכשרה כמאפרת מקצועית, מיטל מסוגלת להעניק ללקוחותיה לא רק טיפולים חדשניים, אלא גם כאלה שנשענים על יכולות שפיתחה ושכללה במהלך השנים– כאשר באמתחתה ניסיון עשיר, הכולל איפור משתתפים בתוכנית "אייל גולן קורא לך", אירועי התרמה שנערכו דרך מיקי בוגנים, איפור לאירועים ואיפור כלות.

"היחסים עם הלקוחות הקבועות שלי הם כמו יחסים של משפחה", מעידה מיטל. צילום עצמי

"היחסים עם הלקוחות הקבועות שלי הם כמו יחסים של משפחה", מעידה מיטל. צילום עצמי

כלל המוצרים שבהם עושה מיטל שימוש מאושרים על ידי משרד הבריאות ונחשבים למתקדמים והאיכותיים ביותר בתחום. "אני מעדיפה לקנות את היקר והטוב יותר מאשר את הזול", היא מסבירה, "אני משתמשת בפיגמנטים של חברת פיבראוס לאיפור הקבוע, במוצרים של החברות המובילות ביותר באיפור הרגיל, ועובדת עם לא מעט כלים איכותיים, כמו למשל סרגלים מקצועיים, שמאפשרים לי לספק את התוצאה הסימטרית והטובה ביותר לפנים של הלקוחה".

"אני אוהבת להפוך אנשים למאושרים"

ניכר כי מיטל היא לא אשת מקצוע "רגילה", אלא כזו שהפכה את התשוקה והאהבה שלה למקצוע, אשר מעניק לה לא מעט שמחה וסיפוק בעבודתה היומיומית. "אני נהנית מהעבודה כי אני יוצרת, וזה כיף ליצור משהו חדש ולגרום לאדם אחר להרגיש טוב", היא מסבירה, "כשאדם קם בבוקר ומסתכל במראה ומרגיש מרוצה בזכות העבודה שלי, אין סיפוק גדול מזה. אני אוהבת להפוך אנשים למאושרים".

 

מיטל ביוטי סטייל

טלפון: 050-2774498

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר