ממנהיגי ההפגנות, מני נפתלי. צילום: עופר וקנין
ממנהיגי ההפגנות, מני נפתלי. צילום: עופר וקנין

מני נפתלי: "לא מתכננים לחזור בקרוב להפגין בפתח תקוה"

נפתלי, ממארגני ההפגנות נגד היועמ"ש בפתח תקווה, אומר כי רוב הסיכויים שההפגנות לא יתחדשו יותר בעיר. יו"ר וועד השכונה, צדוק בן משה: "ליבי על תושבי רחוב רוטשילד בתל אביב,.הם לבטח סובלים כמו שאנחנו סבלנו"

פורסם בתאריך: 3.12.17 11:03

אחרי חודשים ארוכים בהם התקיימו מידי מוצ"ש בכיכר גורן הפגנות נגד התנהלות היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדבליט, בעניין חקירתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמש זכו תושבי שכונת כפר גנים ג' לקצת שקט. מארגני ההפגנות החליטו להגדיל את מחאה וסחבו אחריהם כמעט 30 אלף איש לשדרות רוטשילד בתל אביב. נכון להיום, בשיחה עם מני נפתלי, אחד ממארגני ההפגנות נגד היועמ"ש בפתח תקווה, הוא אומר כי רוב הסיכויים שההפגנות לא יתחדשו יותר בעיר.

כ-2,000 מפגינים. צילום טל סרוסי

כ-2,000 מפגינים בכיכר. צילום טל סרוסי

"כרגע אין מה לחזור לכיכר גורן", הוא מסביר. "צריך להבין שהיינו בסביבה ימנית מאוד שגרים בה עשירים, שראו אותנו כמטרד במקום להזדהות איתנו. התייחסו אלינו כאילו אנחנו עוכרי ישראל. למרות הכל לא ויתרנו והלכנו לבג"ץ שפסק לטובתנו. כרגע אנחנו בתל אביב, ובשבועות הקרובים אנו לא מתכננים לחזור לפתח תקווה. ייתכן ונקים שם משמרת מחאה של מספר אנשים".

"אם להתייחס לנושא ללא שום הבעת דעה פוליטית או דעה אישית שקשורה בנושא, אני יכול לומר שקצנו בהפגנות", אומר יו"ר ועד השכונה, צדוק בן משה. "גם התושבים שההפגנות לא הפריעו להם, שומעים את תלונות שכניהם ומבינים שיש פה בעיה. זה הרבה יותר ממטרד רעש. עכשיו אנחנו הרבה יותר מרוצים. ליבי על תושבי רחוב רוטשילד בתל אביב,. הם לבטח סובלים כמו שאנחנו סבלנו".

צדוק בן משה צילום זאב שטרן

צדוק בן משה צילום זאב שטרן

אתם חוששים שמתישהו המפגינים יחזרו להפגין בכיכר גורן?
"כן, בהחלט יש לנו חשש כזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר