כוחות הכיבוי וההצלה מול הבית בו הדליקו מנגל. צילום באדיבות איחוד הצלה
כוחות הכיבוי וההצלה מול הבית בו הדליקו מנגל. צילום באדיבות איחוד הצלה

לא יאמן: הגיעו לכבות שריפה וגילו אדם ממנגל בסלון ביתו

אחד השכנים שראה עשן יוצא מחלון הדירה הזעיק את כוחות ההצלה. למקום הגיעו ארבע כבאיות, שתי ניידות משטרה, חמישה כוננים של איחוד הצלה וכוחות נוספים. דובר התחנה, אורן שישיצקי: "לצערנו לא חסר מקרים של אנשים שעושים מנגל בסלון"

פורסם בתאריך: 13.12.17 17:31

כוחות כיבוי ורפואה הוקפצו לפני זמן קצר לדירה ברחוב הר פינצ'י שבשכונת הדר גנים. הכוחות שחשבו כי יצאו לכבות שריפה, אולם גילו לתדהמתם כי עשן פרץ מאחד הבתים לאחר שבעל הבית הדליק מנגל בתוך דירת מגוריו בבניין. מסתבר, כי אחד השכנים שראה את העשן שיוצא מחלון הדירה, חשב שמדובר בשריפה והזעיק את הכוחות.

בשל החשש משריפה בבניין, הגיעו למקום מעל עשרה כלי רכב. "הדליקו מנגל בתוך אחד הבתים ברחוב הרב פינצ'י", אומר איש כוחות ההצלה שנכח במקום. "בעקבות העשן, אזרח דיווח על שריפה. הגענו לשם בכוחות כיבוי, הצלה ורפואה מאוד גדולים. לאחר שהגענו לשם התברר שמדובר באדם שעושה מנגל בתוך הבית, ושהעשן יצא מהחלון. לא מדובר במרפסת או בגינה, אלא ממש בתוך הבית, והמקרה הזה הקפיץ את כל הכוחות. רק כדי לסבר את האוזן, הגיעו לשם ארבע כבאיות, שתי ניידות משטרה, חמישה כוננים של איחוד הצלה ועוד. חלק מהכוחות עלו לדירה ורק אז ראו שאין שריפה".

אורן שישיצקי, קצין כבאות ודובר התחנה, סיפר על שהתרחש: "קפצו לזירת האירוע שני רכבי כיבוי, רכב קצין משמרת ומנוף אבל בסופו של דבר התברר שמדובר רק במנגל. ברגע שאנו מקבלים דיווח על שריפה בדירה ניתן מיד מענה. לצערנו לא חסר מקרים של אנשים שעושים מנגל בסלון, במסתור כביסה ובמקומות נוספים. מי שעובר ברחוב ורואה עשן לא יודע שזה מנגל, מראה אזרחות טובה ומדווח לכוחות ההצלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר