שי צברי בג'יימס ביר פקטורי. צילום יח"צ
שי צברי בג'יימס ביר פקטורי. צילום יח"צ

שי צברי בג'מס, מחזמר עם יעקב כהן וג'אז. כל אירועי השבוע הקרוב

וגם מסיבת חנוכה יוונית, שירי ארצי בשיחה עם שפרה קורנפלד וכדורגל

פורסם בתאריך: 17.12.17 09:04

# מחפשים איפה לחגוג את חג החנוכה? כדאי שתגיעו לברקוד של דקלה יניב שם מחכה לכם ממש היום, יום חמישי ה־14.12, מסיבת חנוכה עם שימי מזרחי בהופעה מלאה בליווי נגנים, וגם סופגניות וטקס הדלקת נרות. למי שפספס, אנחנו פה לעדכן כי ביום ראשון ה־17.12, ימשיכו במקום לחגוג את חנוכה עם מסיבה נוספת, כשהפעם ירקיד וישמח את הקהל הזמר ישראל צוברי בהופעה מלאה, בליווי המאסטרו ישי דנוך.

# שי צברי בחר בג'מס בפתח תקוה כאחד מהמקומות שצריך לסמן בהם וי בסיבוב ההופעות החורפי החדש שלו הכולל הרכב מפתיע: ניר מנצור על התופים וקלידים, הוד מושונוב על הקלידים וצברי על הווקל עם שלל עיבודים חדשים בקצב הגרוב, לשירי האלבום 'שחרית' וקאוורים של שירים אחרים. לכם רק נשאר להתייצב ביום ראשון ה17.12, בשעה 21:00 ולגלות מקרוב כמה באמת הטריו הזה טוב.

# תפתחו יומנים: ביום שלישי ה־19.12 בשעה 21:00, מגיעים לדרינק פוינט בפתח תקוה צמד אקסום – ג'ודיה (גילאור יהודה) וטדרוס (ראובן ארגאי), תופעה חדשה בנוף המוזיקה המקומית בישראל. הם כבר הספיקו לעשות שיתופי פעולה עם אורגטה, נצ'י נצ' וגם סאבו. לדרינק פוינט הם מגיעים עם מופע שמח, חדש, צבעוני ובעיקר מגניב. אז בואו ליהנות מהשניים האלו אשר ביחד יוצרים קטעים מגניבים, בקצב רגאי ודאנס. הכניסה חינם.

מירב חתוקה שני נשי מסיבת חנוכה. צילום יח"צ

מירב חתוקה שני נשי מסיבת חנוכה. צילום יח"צ

# בנות, תפתחו יומנים ותתכוננו למסיבת חנוכה מגניבה במיוחד, לנשים בלבד, בראש העין, עם ענת נגר – בן אבי ומירב חתוקה שחברו יחד לכדי מסיבה מפנקת במיוחד למין היפה.

ענת, מה יהיה?
"אני מארגנת מסיבה לחנוכה לנשים בלבד, "מקום משלך" בבית של מירב חתוקה, מטפלת הוליסטית ומי שמארגנת איתי את המסיבה. מי שתגיע תהנה ממסיבה הכוללת מעגל נשים עם סדנת יוגה צחוק שאני מארגנת עם תרגילי צחוק ושחרור באמצעות הצחוק, מיוחדת לחנוכה. יהיה גם די.ג'יי והפתעות. כבר יש היענות של נשים שנרשמו. העלות היא 30 שקלים".

חתוקה, פרטים?
"יש לי קונספט של "שני נשי" בראש העין, ובשני הקרוב, ה־18.12, בשעה 19:00, אנחנו עושות מסיבת חנוכה ממש מפנקת עם די.ג'י והרבה פינוקים. הפעם אני עושה את המסיבה עם ענת ביחד אצלי בבית במגדל דוד בראש העין. צריך להירשם אצל ענת או אצלי דרך הפייסבוק".

# "משל למשל" הצגת ילדים על פי אזיופוס בהפקת התיאטרון הארצי לילדים ונוער. ראשון, 17.12, 17:30, ספריית מבצע יפתח.

# אמריכאן- מחזמר לכל המשפחה עם יעקב כהן, קובי אריאלי, יון תומרקין, אסי צובל ואבישי שיטרית. ראשון, 17.12, 9:45, 12:30, 15:30, היכל התרבות.

 אמריכאן - חנוכה 2017. צילום: אילן בשור

אמריכאן – חנוכה 2017. צילום: אילן בשור

# אבי סינווני, גל סינווני ויהורם גרמה בהופעה. ראשון, 17.12, 20:00, מתנ"ס לזרוס.

# "שלומי ושלומית אקורדיון ובזוקי" מופע שירה וחגיגת חנוכה. שני, 18.12, 17:00, מועדון ספורט המושבה.

# מסיבת חנוכה יוונית עם אנדלה ניר ובוזקי. שני, 18.12, 19:00, מתנ"ס מטלון.

# אקונה מטטה – הצגת ילדים עם דניאל מורשת, רינת גבאי, גיא זו ארץ ועדן סבן. שלישי, 19.12, 9:30, 11:45 ו-16:15, היכל התרבות.

רינת גבאי. צילום: יח"צ

רינת גבאי. צילום: יח"צ

# שירי ארצי בשיחה אישית על החיים הכתיבה והיצירה עם שפרה קורנפלד. שלישי, 19.12, 20:00, ספריית מבצע יפתח.

# "עד שמצאנו"- יעל וליאור רבינוביץ' נפגשו לפני שנתיים באורח מקרי, הוא גרוש עם ילד, היא רווקה. עכשיו הם מציגים את סיפורם האישי. שלישי, 19.12, 20:30, הגולה.

# עליסה בארץ הפלאות- הקרקס הרוסי על הקרח. רביעי, 20.12, 11:00, היכל התרבות.

גיל שוחט. צילום גדי דגון

גיל שוחט. צילום גדי דגון

# ברית עולם – מופע משותף של דניאלה לוגסי- סופרן, גיל שוחט ניצוח ופסנתר ואנסמבל פוליפוניה. חמישי, 21.12, 20:30, היכל התרבות.

# מועדון הג'אז – לילה בריו עם אליזט. חמישי, 21.12, 21:00, בית אברהם שפירא.

# אחרי ה-0:0 מול מכבי תל אביב, תנסה מכבי להשיג שלוש הנקודות מול יריבה נוחה יותר על הנייר, מ.ס אשדוד (שבת, 16:00, המושבה). הכוכב של הקבוצה העונה, מנור סולומון, התגייס השבוע לצה"ל אך קיבל שחרור מהטירונות לטובת המשחק והוא צפוי לפתוח בהרכב של שרון מימר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר