אתי פרל. צילום באדיבות אתי פרל
אתי פרל. צילום באדיבות אתי פרל

אתי פרל מקימה סיעה עצמאית ותתמודד על מקום במועצת העיר

אחרי 15 שנים בעירייה, החליטה אתי פרל לנסות ולהשפיע מתוך מועצת העיר. סיעתה תיקרא "הווה". פרל: "אני לא מעוניינת להצטרף לסיעות קיימות, הציבור דורש פנים חדשות"

פורסם בתאריך: 24.12.17 14:24

אתי פרל, המנהלת את לשכת הנבחרים ב-15 השנים האחרונות (הלשכה המספקת שירותי משרד לחברי המועצה שאינם סגני ראש עיר או ממלאי מקום), תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר בסיעה עצמאית שהיא תעמוד בראשה. הסיעה נקראת "הווה", ויש בה רשימת חברים שינסו יחד איתה להיכנס למועצת העיר.

"אני בת 60, ומזה 15 שנה עובדת בעירייה והרגשתי שהגיע הזמן שלי לנסות לשנות ולהשפיע על התהליכים העירוניים", מספרת פרל. "אם לא הייתי מגיעה לגיל הזה אז אולי לא הייתי עושה את הצעד הזה. אני אמורה לצאת בעוד שנתיים לפנסיה וזה הזמן שלי לעשות את השינוי. אני מכירה את התחום הפוליטי בגלל העיסוק שלי עם ומול חברי מועצה. בנוסף שימשתי כממלאת מקום ראש לשכת לשכתו של אורי אהד בזמן שהיה ראש העיר. עם השנים למדתי להכיר את התחום ואת ההתנהלות הפנים ארגונית היטב".

לדעת פרל יש מספר נקודות שדורשות שיפור בעיר. "יש הרבה מה לעשות בעיר", היא מפרטת. "אני חושבת שאפשר לשפר את הישגי התלמידים בעיר, חשוב לעשות משהו בעניין הניקיון והתחזוקה. מעבר לכך יש חשיבות לשפר את תחושת הביטחון האישי. יש כאן תושבים שאני שומעת שהם שלעיתים הם חוששים ללכת בלילה. על שלושת הנושאים הללו אני מתכוונת לשים את הדגש במידה ואבחר".

מדוע את לא מצטרפת לאחת הסיעות הקיימות?

"אני לא מעוניינת להצטרף לאף אחת מהסיעות הקיימות. אני רוצה לבוא עם אנשים חדשים. אני רואה מה שקורה בעולם, והיום רוצים פנים חדשות. לדעתי זה לא דבר מובן שמישהי מקימה סיעה ועומדת בראשה, ומביאה כספים מהבית כדי להתמודד ולהיבחר".

מאחר ופרל עובדת עירייה, כדי להתמודד למועצת העיר על לפי החוק היא תיאלץ לצאת לחופשה ללא תשלום חודשיים לפני הבחירות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר