שלט החוצות. האם מדובר בפרסומת ל"פאודה"?
שלט החוצות. האם מדובר בפרסומת ל"פאודה"?

"תתכוננו אנחנו בדרך": האם השלט שמעורר סערה הוא קידום ל"פאודה"?

שלט עם כיתוב גדול בערבית שנתלה בעיר מעורר סערה. יש הדורשים להסירו מיד ואחרים קוראים "להפסיק לפחד משלטים בערבית". גורמים בעירייה טוענים כי מדובר בשלט קידום לסדרת הטלוויזיה המצליחה "פאודה"

פורסם בתאריך: 27.12.17 10:12

שלט חוצות עם כיתוב בערבית שהוצב בפתח תקוה מעורר סערה בשעות האחרונות בקרב תושבי העיר – בעיקר ברשתות החברתיות. בשלט הגדול שהוצב על גג בניין בצומת המכבים ובר כוכבא, סמוך לתחנת מגן דוד אדום והמוקד העירוני, מופיע כיתוב בערבית לבן על גבי שחור עם המילים: "תתכוננו אנחנו בדרך". לאור הכיתוב המאיים/ מבטיח – תושבים בעיר דורשים להסיר את השלט באופן מיידי.

ליאור רז. צילום עופר וקנין

ליאור רז, כוכב "פאודה". צילום עופר וקנין

במהלך השעות הפכה התמונה הזו לכוכבת רשת, גם בפייסבוק וגם בווטסאפ. "ראיתי את השלט הבוקר ופשוט הזדעזעתי. להוריד את השלט ומהר", כתב אחד הגולשים בנוגע לתמונה. אחר ציין: "ככל הנראה מדובר בטיזר לתוכנית טלוויזיה. הגיעה הזמן להפסיק לפחד משלטים בערבית. הם לא נושכים והערבית עדיין שפה בארץ".

על פי גורם בחברת שלטי חוצות מוכרת בעיר, מדובר בטיזר לסדרה המצליחה "פאודה" שעונתה השנייה אמורה לעלות ב-31 בדצמבר. גם בעירייה ציינו כי מדובר, על פי ידיעתם, בטיזר של הסדרה המצליחה. "פאודה" היא סדרת טלוויזיה מצליחה שעשתה הדים בעולם לאחר שנקנתה על ידי חברת נטפליקס האמריקנית, המציגה את עולמם המורכב של לוחמי יחידת המסתערבים, המנהלים מרדף אינטנסיבי אחר מבוקשי החמאס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר