הפגנת עובדי טבע צילום אוליבייה פיטוסי
הפגנת עובדי טבע צילום אוליבייה פיטוסי

עובדי טבע אסיא חוששים לגורל המפעל בפתח תקוה: מפטרים 150 עובדים

יו"ר ועד העובדים של מפעל טבע אסיא בפתח תקוה, הניה גלבוע, הודיעה כי ישנה כוונה לפטר עובדים: "קיבלנו הודעה על כך בכינוס עובדים של המפעל, על ידי הנהלת החברה"

פורסם בתאריך: 27.12.17 17:02

ועד עובדי טבע אסיא, מפעל השייך לחברת טבע הסמוך לבית החולים בילינסון, טוען כי היום התקבלה הודעה לפיה המפעל צפוי לפטר עשרות עובדים כחלק מתוכנית ההתייעלות של טבע ברחבי הארץ ובמפעליה ברחבי העולם.

יו"ר ועד העובדים של המפעל, הניה גלבוע, ציינה כי ההודעה כבר נמסרה לעובדים. "קיבלנו הודעה על כך שהמפעל ייסגר", אמרה לפני שעה קלה. "זו הודעה שקיבלנו בכינוס עובדים של המפעל, על ידי הנהלת החברה". עובדים בחברה הביעו חשש מעבר להודעת הפיטורים כי המפעל ייסגר.

הצפי הוא שבמפעל יפוטרו כ-150 עובדים מתוך 250 העובדים הקיימים. מדובר בהמשך ישיר להודעת הפיטורים שהוציאה החברה לפני כשבועיים לערך על כך שבכוונת טבע לפטר כ-1,600 עובדים של החברה בישראל, בניהם עובדים במשרדי החברה וההנהלה של טבע בעיר. בשבוע שעבר יצאו 560 עובדי טבע הממוקמים במשרדי ההנהלה בקריית אריה, למחות ברחובות העיר נגד הגזירה.

מוועדי עובדי טבע אסיא בפתח תקווה ומהסתדרות הלאומית נמסר בתגובה כי: "הנהלת החברה הודיע הלילה לעובדים על תכנית התייעלות. וועד עובדי טבא אסיא יחד עם ההסתדרות הלאומית בוחנים בשעה זו את הודעת החברה ושוקלים דרכי פעולה אפשרויות לצעד חריג זה".

בתוך כך, חבר ועד עובדי טבע במטה ההנהלה בעיר, שי גרוסמן, ציין היום כי המשא ומתן בינם לבין החברה נמשך וכי הוא מעריך שמשבוע הבא יחלו הדברים להתבהר יותר סביב כמות המפוטרים ועתיד העובדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר