צמחייה בנווה דקלים
צמחייה בנווה דקלים

תושבי נווה דקלים: עשבייה שצומחת פרא עלולה לגרום לאסון במקרה של שריפה

חששם של התושבים גובר בייחוד נוכח הקרבה לתחנת הדלק הנמצאת בהמשך הכביש. בעירייה פועלים בנושא מול בעל הקרקעות

פורסם בתאריך: 1.1.18 08:36

תושבים שמתגוררים בשכונות נווה דקלים ופסגות אלון טוענים כי בסמוך צומחת עשביית פרא שעלולה להידלק באופן מסוכן במקרה של שריפה. חששם של התושבים גובר בייחוד נוכח הקרבה לתחנת הדלק הנמצאת בהמשך הכביש. עם זאת, בעירייה מציינים שהם פועלים מול בעל הקרקעות לטיפול במפגע.

אחד התושבים שמתגורר בשכונה מציין כי העשבייה לא רק נראית רע ומכערת את הנוף, היא עלולה להיות מסוכנת. "מול החלון  של הבית שלנו ישנה עשבייה שצומחת כבר חודשים", הוא אומר. "מעבר לזה שזה מכער את העיר, עדכנו לא פעם את העירייה בנושא אך דבר לא קרה. רק לפני כמה חודשים הייתה שריפה גדולה באם המושבות בגלל עשבים שלא נעקרו מהשטח. בהמשך הרחוב שבו יש את הצמחייה ישנה גם תחנת דלק, ולכן יש לנו חשש שבמידה ויקרה משהו אז זה מסוכן עוד יותר".

תושב נוסף שמתגורר מול הצמחייה מספר: "יש שם צמחייה גבוה שלא נגזמת. יש לנו חשש מכך כי יכולה לפרוץ שם שריפה וזה יכול לסכן את הבניינים שלנו, פרט לכך שהעשבייה הזאת נמצאת ממול לבית שלנו והיא לא נראית טוב".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מדובר בשטח פרטי. הנושא מטופל באופן שוטף באמצעות אגף הפיקוח הרב תכליתי. מדובר בשטח פרטי מול בבנייני המגורים ברחוב מרדכי בן דרור שמולם קיימים 2 מגרשים צמודים, המקבילים לחומת בית העלמין סגולה. לפני חגי תשרי נשלחו התראות לכל בעלי החלקות הנ"ל בדרישה לנקות את השטח מעשבייה ולשמור על ניקיונו באופן שוטף. מאחר והבעלים לא ניקו את השטח, נרשמו ברירות משפט לכל בעלי הנכס בגין אי מילוי אחר דרישת מפקח בדבר ניקוי מגרש מעשבייה. בביקורת חוזרת שנערכה במקום, נוקתה רק חלקה הסמוכה למדרכה ע"י בעלי המגרש. החלקה המקבילה והצמודה לחומת בית העלמין לא נוקתה ולאור כך נרשמו ברירות משפט נוספים. אם בעלי הנכס לא יבצעו ניקיון בחלקה הנ"ל בתקופה הקרובה, תועבר דרישה לאגף התברואה לביצוע ניקיון השטח מעשבייה וחיוב בעלי הנכס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר