מאיר שמיר. צילום: דניאל צ'צ'יק
מאיר שמיר. צילום: דניאל צ'צ'יק

גלנט: "שמיר לא יהיה פה כל עוד אני בהפועל, הוא היסטוריה"

לדורון גלנט נמאס לשמוע על גורמים חיצוניים שכביכול "מזרימים" כספים למועדון. "כשלא מביאים כסף – בוכים, וכשמביאים – גם בוכים", הוא טוען. "אנשים היום יודעים מי זה דורון גלנט". ציקארידזה: "מקווה להצליח בהפועל, 95% שאני מגיע"

פורסם בתאריך: 26.6.17 11:43

דורון גלנט כועס. אחרי שהחתים את ירין חסן ומינה את פרדי דוד לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עלתה בקרב חלק מאוהדי הפועל הסברה שגורם חיצוני מסייע לקבוצה בכל הנוגע לנושאים הכלכליים. במועדון מנגד, הכחישו את הטענות וידעו לספר על שכר שחקנים נמוך יחסית, בסדר גודל של 2.5 מיליון שקלים.

"אף גורם חיצוני לא עומד מאחורינו ולא עוזר לנו. כל אלה שדואגים לכיס שלי, כדאי שידאגו קודם כל לכיס של עצמם", הבהיר גלנט. "כבר שמעתי את כל הדיבורים על זה שעוזרים לנו עם כסף, כולל שזה מאיר שמיר. ריד מיי ליפס: כל עוד אני בהפועל, מאיר שמיר לא יהיה פה. הוא היסטוריה. לגבי ההחתמות – בכל עונה יש צפי הכנסות מסוים. לא תחתים שחקנים עד שיגיעו כל הספונסרים? אנחנו עובדים קשה מאוד כדי לגייס כסף".

גלנט נשמע נחוש ולא מתכוון לתת לדבר לעצור אותו: "אנשים מבינים היום מי זה דורון גלנט", אמר על עצמו בגוף שלישי. "אחרי שאכלתי את החרא של כל אלה שלפני ושילמתי הכל כמו טטל'ה, עכשיו אני מניע את העסק קדימה".

עוד ציין גלנט כי החליט להיכנס לעובי הקורה בכל הנוגע לצמצום עלויות: "אנחנו חייבים למזער את הוצאות האיצטדיון מבחינת שיטור ואבטחה", הבהיר. "צריך לעשות משהו עם הדרישות של המשטרה ואני מתכוון לטפל בזה. בכל משחק נמצאים למעלה מ-40 מאבטחים. משחק נגמר ביום שישי ב-18:00 ויש שלושה שוטרים על הרמזור. זה נראה לי הזוי".

ציקארידזה: "95 אחוזים שאגיע להפועל, מקווה שנגיע להצלחות"

בעוד שמצבת הישראלים של אורן קריספין לעונה הבאה כבר תפסה כיוון, הרי שהפועל עדיין לא החתימה שחקן זר. ראשון הזרים שאמור לחתום הוא טנגיז ציקארידזה הגאורגי, שעל מועמדותו פרסמנו כאן לראשונה בשבוע שעבר. בשיחה עם "ספורט מלאבס" מגאורגיה אמר הקשר הקדמי, שכבר קיבל לידיו את החוזה מהמועדון: "95 אחוזים שאגיע להפועל. אני רוצה להיות חלק מהקבוצה. אני מקווה לקשר טוב עם האוהדים של המועדון, ששמעתי עליהם רק דברים טובים. אני מקווה שכל האוהדים יעזרו לי בהתאקלמות ושנגיע להצלחות".

צפו בביצועיו של ציקארידזה:

השוער עומר חנין, שוערה של נבחרת הנוער ששיחק אשתקד בנוער של הפועל ראשל"צ, יהיה שוער המשנה של רובי לבקוביץ'. הקבוצה ערכה השבוע מבחנים לכ-30 שחקנים מהליגות הנמוכות וכאלה שסיימו גיל נוער. דן עזריה, קשר 50/50 ששיחק בעונה החולפת בנס ציונה, חתם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר