הקניון הגדול פתח תקוה. צילום בן פרג'
הקניון הגדול פתח תקוה. צילום בן פרג'

בעיקר מנשים עם עגלות תינוק: כנופיה שדדה טלפונים סלולריים בקניון הגדול

המשטרה עצרה שלושה חשודים שגנבו עשרות מכשירים בקניונים באיזור המרכז, חלקם בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 30.1.18 19:15

 

שלושה חשודים מהדרום נעצרו בחשד שגנבו מכשירים סלולריים מהקניון הגדול בפתח תקוה, כל זאת כחלק מפעילות של הכנופייה בקניונים באזור המרכז. במשטר מציינים כי הגניבות נעשו בעיקר מנשים ואימהות שהגיעו עם עגלת תינוק, ומיקמו את המכשיר בעגלה. עוד מציינים מדובר בשלושה חשודים בני 25, 47,31, תושבי אשדוד. למרות שבמשטרה חושדים שמדובר בחודשים בהם פעלה הכנופיה, הם כעת מתרכזים בגניבות שהתרחשו החל מתחילת חודש ינואר, ולהערכתם מדובר בעשרות רבות של מכשירים שנגנבו, ביניהם גם בקניון הגדול.

נוכח המקרים, במשטרה פנו היום לציבור וכעת הם מבקשים כי כל מי שנפל קורבן לדבר גניבה דומה וטרם הגיש תלונה, לפנות לתחנת המשטרה או ליצור קשר טלפוני עם משטרת פתח תקוה. עוד ציינו כי יש לשמור היטב על המכשירים, ובמידה והטלפון הסלולארי נגנב, לעדכן את חברת הסלולר שלכם על גניבת המכשיר על מנת שתפעל לחסום אותו. במשטרה אמרו היום כי למרות השינוי החדש שמאפשר לחסום מכשירים גנובים גם אם יכניסו אליהם כרטיס סים חדש, הציבור הרחב טרם מודע לכך.

 

 

 

מכשיר אחד שנגנב כבר הוחזר לבעליו שמתגורר באזור פתח תקוה. במשטרה מדגישים: "ההודעה לחברת הסלולר וחסימת המכשיר אינה מייתרת את הצורך לאתר את הגנב ועל כן במקביל לחסימה יש לדווח ולהגיש תלונה במשטרת ישראל על כל גניבה של טלפון סלולרי, במועד הקרוב ביותר ככל שניתן לאירוע הגניבה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר