אוהדי מכבי פתח תקוה. צילום: ניר קידר
אוהדי מכבי פתח תקוה. צילום: ניר קידר

אוהדי מכבי, אל תעזבו את היציע. הטור של אלמוג אופיר

אלף אוהדי מכבי סיפקו אווירה מדהימה מול בני יהודה, ולמרות הגארבג' טיים חשוב שימשיכו להגיע. התקוות שהביא בניון התאדו עם ניהול המשחק של מימר. וגם: טוב יעשה מנור סולומון אם לא ירים את האף

פורסם בתאריך: 14.2.18 17:31

1. היה נחמד לחלום השבוע בהקיץ, אבל כשהתעוררתי הפלייאוף העליון נעלם אי שם באופק. האופטימיות בעקבות היכולת של יוסי בניון עלתה על גדותיה, אבל לצערי שרון מימר ביטל אותה עם ניהול משחק מזעזע. זה ההבדל בין יוסי אחר (אבוקסיס) שחי את המשחק, למאמן האנמי והמקובע שלנו. מה שווה שבניון לא מפסיק לרוץ אם אין לו עם מי לשחק? גם הוא לבד לא יכול להושיע. העונה גמורה, אבל מעשית יש עוד ארבעה משחקים ופלייאוף תחתון ואני מקווה שכולם ייתנו מעצמם עד הסוף. כמועדון הנוער המוביל בארץ זה הזמן לתת את הבמה לדור העתיד ולקדם כישרונות מקומיים.

2. למנור סולומון עלה השתן לראש וברור לחלוטין שכל הפסטיבל סביבו לא עושה לו טוב. כבר שלושה חודשים הוא לא פוגע, אבל הילד מרשה לעצמו לרדת עצבני לחדר ההלבשה אחרי חילוף! ככה זה כשהמאמן שוכח שהוא מאמן והופך לחבר. איך סולומון ילמד? שחקן מסוגו צריך מאמן קשוח שיידע ללטף, אבל גם לתת בראש כשצריך. אדון סולומון היקר, אני מעריך מאוד את הכישרון שיש לך ברגליים, אבל אל תרים את האף. רד מהר לקרקע, תמשיך לעבוד קשה ולהוכיח את עצמך על המגרש. לא יקרה כלום אם תוחלף מדי פעם.

3. ראיתם איך אלף (ובמספר כדי להמחיש: 1000!) אוהדי מכבי שרו 90 דקות ובחלקים גדולים העלימו את הקהל של בני יהודה? אלף אוהדי מכבי ביציע! כל המלעיזים יכולים להפסיק עם הבדיחה השחוקה על המונית וגם הקשקושים על קומץ הם נחלת העבר. טוב, נו, אני מניח שעד סוף העונה נחזור למספרים הרגילים, בטח כשאין על מה לשחק, אבל תצוגת העידוד הזו הייתה מרגשת מאין כמוה ולימדה על הפוטנציאל שתמיד טענתי שקיים. אני אמשיך כמובן להגיע ולתמוך עד השריקה האחרונה של העונה, ובסתר ליבי לקוות להמשכיות מצד החברים ביציע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מתגאים באלף?אם הייתי אוהד מכבי הייתי מתבייש

    קבוצה שלא מעניינת אפילו את הפתח תקוואים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר