שלום אסייג. צילום משה נחומוביץ'
שלום אסייג. צילום משה נחומוביץ'

מה עושים בסופש בפתח תקוה: שלום אסייג, ישי ריבו, מסיבה אירית וכדורגל

כמידי שבוע, אספנו וסידרנו עבורכם את האירועים המרכזיים שיהיו בסופש בעיר

פורסם בתאריך: 16.2.18 08:14

 

# כדורגל: בשיאה של אחת מתקופות השפל הגדולות בתולדותיה, תתארח הפועל היום, יום שישי (15:00, אצטדיון הסופרלנד) אצל הפועל ראשון לציון הלוהטת, שנמצאת חזק במאבקי העלייה לליגת העל. הקבוצה של דני גולן חייבת את הנקודות ובמקרה של הפסד צפויה להסתבך עוד יותר בתחתית. ירין חסן ישוב לסגל, נס זמיר צפוי לפתוח.

# Irish Dancers : באוסקר ווילד פתח תקוה רוצים שתרגישו הכי אירים שאפשר ולכן מזמינים אתכם להתייצב הערב, שישי, לערב המשלב בין אווירה טובה, מבחר בירות מטורף וגם מוזיקה אירית סוחפת שעושה חשק לרקוד. וכן, יש גם רקדנים אירים שיסחפו את הקהל עם מופע ריקודים מטורף בסגנון Lord of the Dance. אז בואו, כי יהיה Wilde.

# שלום אסייג יגיע במוצש להיכל התרבות עם מופע סטנדאפ חדש המאגד בתוכו עולם של חוויות, אנקדוטות, אירועים וסיפורים מחייו. מוצאי שבת, 21:30, היכל התרבות.

# ואילו לגולה יגיע במוצש האומן והיוצר ישי ריבו. שימו לב: המופע יתקיים בהפרדה, כלומר, נשים וגברים בנפרד. מה מחכה לכם? טריו חורפי המשלב שירים משני אלבומיו הקדומים של ריבו וגם שירים מהאלבום שבדרך, בו הוא גם מארח את אהרון רזאל. מתחילים בשעה 21:00.

 

# בתרל"ח מחכה במוצש ערב שמח עם די.ג'יי בנוהל וכניסה חופשית, וגם תפריט חדש ומסיבה עם אווירה טובה. מתחילים ב־22:00.

# ועוד כדורגל: אחרי שאיבדה כמעט סופית את הסיכוי להגיע לפלייאוף העליון, תנסה מכבי להפתיע בשבת (20:30, טרנר) את האלופה הפועל באר שבע. הפסד יחסל גם באופן תיאורטי את הסיכוי של שרון מימר ושחקניו לסיים בן ששת הראשונות בטבלה בתום העונה הסדירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר