מדור נוער מרכז החממה. צילום אגף הנוער
מרכז החממה. צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: על מרכז החממה לצעירים

מרחבי לימוד, פרויקטים חברתיים ייעוץ והכוונה: כל מה שאפשר למצוא במרכז לצעירים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 25.4.18 18:48

מרכז הצעירים החממה, אשר הינו חלק מאגף חברה, נוער וצעירים של עיריית פתח תקוה, הוקם בשנת 2006 במטרה להעמיק את תחושת השייכות של הצעירים בגילאי 18־35 לעיר. בחממה מלווים צעירים הנמצאים בצמתים מכריעים של קבלת החלטות הנוגעות בתחומי החיים השונים ומעניקים בין היתר, מגוון רחב של שירותים שיעזרו לאותם צעירים לממש את הפוטנציאל הגלום בהם.
בחממה ניתן לקבל אבחון מקצועי לבחירת מקצוע לימודים, עזרה במציאת מלגות וכן הכוונה לפיתוח קריירה ותעסוקה, הכוללת יעוץ והדרכה בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה ולמרכזי הערכה, הכוונה וייעוץ אישי למחפשי העבודה, תוכניות מתמחים, סדנאות מעשיות בתחום ועוד.
מרכז הצעירים החממה משמש כשלוחה הפתח תקוואית של האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון ומטרתו לסייע ככל הניתן לחיילים משוחררים להשתלב בדרך הקצרה והיעילה בחיים האזרחיים. ייעוד זה מתממש על ידי מתן ייעוץ והכוון אישיים, הדרכה, הסברה וסיוע לזכאים. כמו כן, מרכז הצעירים מקדם ועורך הופעות ואירועים במיוחד לחיילים ולמשוחררים ומקיים שיתופי פעולה עם ארגונים ומוסדות רבים המציעים הטבות והנחות ייחודיות לחיילים ומשוחררים תושבי העיר.
כחלק מהתפיסה החברתית – חינוכית של המרכז, ומתוך רצון לקדם את המודעות בקרב צעירים בעיר, בחממה מתקיימות מגוון פעילויות חברתיות למען הקהילה. בחממה מזמינים צעירים לקחת חלק בעיצוב פניה של העיר והמדינה ונותנים את הפלטפורמה ליזום, להשפיע ולייצר שינוי בסביבה דרך תכניות להכשרת מנהיגים צעירים, פרויקטים להובלת שינויים חברתיים, אירועי התנדבות בקהילה ושיתופי פעולה רבים ומגוונים עם ארגונים חברתיים שונים.
במרכז הצעירים החממה מקבל הצעיר ליווי מלא, בכל תחום, ועל כן, במרכז תמצאו מרחבי לימוד שקטים ונוחים לסטודנטים, יעוץ והכוונה ליזמות עסקית, קואוצ'ינג, קורסי פסיכומטרי ואנגלית מסובסדים, סדנאות התנהלות כספית נכונה בשיתוף כנפי כסף והרשות לניירות ערך, וכן סיוע ותמיכה להורים צעירים.
בחממה מסייעים גם להורים צעירים. במרכז מאמינים כי הורות היא למידה מתמשכת, לכל החיים. במטרה לממש את הפוטנציאל כהורים ומחנכים, מקבלים ההורים הצעירים כלים שמסייעים להם בתחילת דרככם. במרכז הצעירים מתקיימים קורסים, סדנאות, הרצאות והדרכות להורים במטרה לבנות קשרים איתנים ועמוקים עם הילדים, קשרים שישפיעו על האווירה בבית באופן חיובי ועל כל מכלול החוויה החינוכית.
מרכז הצעירים החממה, רחוב מרק לברי 6 פתח תקוה, 03-9074720.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר