המנוף ומתחם הגנים
המנוף ומתחם הגנים ברחוב יעל רום

בשל המפגעים והסכנות: דרישה לבטל את מעבר הילדים למתחם הגנים ביעל רום

בגלל המנוף, בגלל קווי המתח: חבר המועצה איציק ישראל דורש לבטל את מעבר הילדים מרחוב ראשון לציון לרחוב יעל רום

פורסם בתאריך: 1.5.18 12:57

חבר המועצה איציק ישראל, הוציא בימים אלה מכתב לראש העירייה, איציק ברוורמן, בו הוא מבקש לבטל את מעבר ילדי הגנים מרחוב ראשון לציון לרחוב יעל רום. במכתבו מציין ישראל כי הדבר נודע להורים לפני כחודש. דבר המעבר פורסם לפני כחודש במלאבס, ובאותה כתבה ציינו ההורים שהם חוששים מהמעבר, בעיקר לאור כך שסמוך לגנים החדשים יש אתר בנייה ומעל הגנים עובדים מנופים.

עמוד החשמל בכניסה למתחם

עמוד החשמל בכניסה למתחם

במכתבו מציין ישראל שמבדיקה שערך כיתות הגן שנמצאות ברחוב ראשון לציון אינן נדרשות לשימוש בשנת הלימודים הצפויה ולכן ניתן לדחות את המעבר. הוא מציין את רשימת המפגעים במתחם הגנים ברחוב יעל רום: צמידות לאתר הבנייה, חשש מנחשים ועקרבים בשל עבודות חפירה, בעיות אבק, לכלוך ורעש, מנוף שהוצב בסמוך והזרוע שלו עוברת מעל חצרות גני ילדים, וחשש מקרינה של מתח גבוה מקווים הנמצאים בצמוד לכניסה לגן. "יש פתרונות, אבל משום מה הנהלת העיר מתעקשת לבצע את העברה ומתעלמת מפניות ההורים לפגישה ומתן מענה הולם", אומר ישראל, "לצערי, יש גם התעלמות מההורים שמנסים לקבוע פגישה כבר תקופה ארוכה, אבל אף אחד לא חוזר אליהם עם תשובה". אחת האמהות אומרת: "מדובר במצב מדאיג והכתובת נמצאת על הקיר".

איציק ישראל. צילום זאב שטרן

איציק ישראל. צילום זאב שטרן

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הפעילות במתחם קיבלה את כל ההיתרים המקצועיים. ביום חמישי האחרון התקיים סיור מקצועי במתחם, בהשתתפות מנהל בטיחות מחוזי מטעם משרד החינוך, יועץ הבטיחות של המחוז, מנהל מחלקת הבטיחות, מנהל מחלקת קב"טים, מנהל העבודה באתר והקב"ט העירוני. בתום הסיור הופצו בין כל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים הנחיות בטיחות מחייבות, הן לגבי מיקום הצבת העגורן והן לגבי תוספות מיגון, כגון רשת לתפיסת עצמים נופלים, גגון על החצר ועוד. בנוסף, תוכנית ההתארגנות של הקבלן נבדקה ונמצאה מתאימה ויועץ הבטיחות של הקבלן ימסור הנחיות במהלך הבניה וייתן ליווי צמוד ופיקוח על עבודה בטוחה לכל אורך ביצוע הפרויקט. כל חריגה מההסכם תגרור הפסקת עבודה. אגף גני ילדים קיבל הנחיות לגבי השימוש בחצר כך ששתי החצרות הפונות לבניין בהקמה לא ייפתחו ולא יותר מעבר עובדים דרך שביל הגישה לגנים. בכל שלבי הבניה יוצב שומר במתחם, זאת בנוסף למצלמות האבטחה שיותקנו במבנה. כלל ההנחיות הועברו ואושרו על ידי נציגי משרד החינוך".

איציק ישראל יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר ברשימה משותפת עם אורי אהד.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למישהו בעיריה נראה הגיוני לפתוח גנים עם חצרות סגורות?? מה יעשו הילדים – יתחלקו עם גן אחר?
    אם זה הפתרון, כנראה גם העיריה יודעת שהמקום אינו בטיחותי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר