אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

האם מספרת בכאב: "הילד שלי בן החמש דחוי חברתית, מתעללים בו בגן"

היא מספרת שהילד נולד כפג, אחיו התאום נפטר בלידה והוא סובל מבעיות שונות. לדבריה ביקשה מהעירייה להעביר אותו לגן אחר אבל בקשתה לא נענתה

פורסם בתאריך: 3.5.18 08:41

הורים לילד בן חמש בגן בשכונת כפר גנים, טוענים שלמרות שמתחילת השנה הילד שלהם לא מקובל חברתית בגן, העירייה אינה נענית לבקשתם להעביר אותו לגן אחר. הם מתארים מסכת אירועים לא פשוטה שעובר ילדם בגן. השיא מבחינתם היה לפני כשבוע, אז לטענת האם, הילד הוכה על ידי ארבעה ילדים. לאחר אירוע זה, נשאר הילד בבית במשך שבוע שלם מאחר והוא חשש לחזור לגן.
"ארבעה ילדים הרביצו לו לקראת סוף היום", מספרת האם בכאב. "הבן שלי מספר שהוא צעק שיעזרו לו ואף אחד לא שמע אותו, ילד זרק עליו כדור, ילדה בעטה בו, הגננת הייתה בשיחת טלפון והסייעת לא ראתה, הוא חזר הביתה עם פנס בעין ומכות בגוף. איך יכול להיות שבגן משחקים עם כדור פלסטיק קשיח ולא ספוג ואף אחד לא שם לב שהילד שלי עובר התעללות? במשך שבוע הוא ממש חשש ולא רצה לחזור לגן".
האם מציינת שמתחילת השנה פנתה מספר פעמיים לעירייה בבקשה להעביר אותו לגן אחר, אך לא נענתה. "הבן שלי נולד פג", היא מספרת, "אחיו התאום נפטר בלידה ויש לו הרבה בעיות. במשך ארבעה חודשים הוא היה בפגיה וכל הגוף שלו צלקות מהמדבקות של המוניטור וזה מוריד לו את הביטחון. בתחילת שנה, בקשתי לשבץ אותו ליד הבית, כי יש לי עוד ילד קטן ואני צריכה לקחת את הילד לגן ברגל וזה מאוד קשה לי, אבל אף אחד לא היה מוכן להתחשב בנו. הוא ילד מאוד בודד, אף אחד בגן לא רוצה לשחק איתו וזה קשה לו ופוגע בו. הוזמנו ליום הולדת והאמא ביקשה לצלם את הילדים וביקשה גם מהבן שלי להצטרף, אבל אז כל הילדים התחילו להגיד שהם לא מוכנים להצטלם איתו והוא בכה ולי נשבר הלב. הגענו לפתח תקוה מעיר אחרת ובגן הקודם הגננת הייתה מאוד רגישה לילד, הבינה אותו ותמיד שמה אותו במרכז ולצערי פה זה לא כך. רק אחרי שהתקשרתי לגננת וצעקתי, היא אמרה לי שאני אביא את הילד לגן והיא תפצה אותו על עוגמת הנפש ועכשיו היא מחבקת ומלטפת אותו, אבל איפה היא הייתה עד עכשיו"?. שואלת האם "אני מתנחמת בכך שעוד חודשיים מסתיימת השנה ואני מקווה לשבץ אותו בגן אחר, טוב יותר ומכיל יותר".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אין שום קשר בין השיבוץ לגן לבין האירוע שהתרחש בגן. בסוף תהליך השיבוץ, האם היא זו שבחרה את הגן הנוכחי. לגבי המקרה המדובר, לדברי מפקחת משרד החינוך הילד וחבריו רבו והנושא טופל באמצעות הגננת, היועצת והמפקחת. לפרטים נוספים יש לפנות למשרד החינוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מירה

    ילדים כמה שהם מתוקים , הם יכולים להיות. מאוד רעים , ממש ליבי נחמץ לקרוא את. מה שמעוללים לבן שלך , אל תוותרי לגננת , אם זה יקרה שוב תעדי הכל שהיא לא תעבוד בגן ילדים , ככה לא מתנהגים!!!
    בושה וחרפה

  2. להעניש את הגננת

    להעניש את הגננת בראש ובראשונה וךפסול לה את הרישיון.

  3. מירב

    מנסיוני, סביר להניח שהבעיה באחד ההורים של הילד, קשה להסביר ולא נעים לשמוע אבל לרוב זאת המציאות. לא בהכרח זה המצב במקרה הזה אבל זה נשמע ככה..
    פסיכולוגית ילדים וטיפול במים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר