צילום אילוסטרציה אי.אס.פי קריאייטיב למצולם אין קשר לכתבה
צילום אילוסטרציה אי.אס.פי קריאייטיב למצולם אין קשר לכתבה

בפעם הרביעית: ילד בן חמש הורד מההסעה מבלי שמבוגר המתין לו

האם: אגיש תלונה במשטרה. העירייה: המקרה נבדק מול חברת ההסעה ויוסקו מסקנות

פורסם בתאריך: 9.5.18 15:25

בפעם הרביעית השנה הורד מההסעה ילד שלומד בחינוך המיוחד מבלי שמבוגר המתין לו. לטענת אמו של ילד בן חמש, ביום שני השבוע הנהג החזיר את הילד מהגן הביתה ולמרות שלא המתין לילד מלווה מבוגר, הנהג השאיר אותו ברחוב ונסע. "מי שאוסף את הבן שלי כל יום מההסעה זה אחי, ששומר על שני הילדים הנוספים שלי, בשעה שההסעה הייתה צריכה להגיע הוא ירד לרחוב והמתין כמה דקות, כשהוא ראה שההסעה לא מגיעה, הוא עלה הביתה וכך ירד ועלה מספר פעמים. בדרך כלל כשהנהג מאחר, הוא מתקשר להודיע, לצערי הפעם זה לא היה כך. פתאום אחי ירד שוב לבדוק וראה את הילד נכנס הביתה לבד. כשהוא ניסה לבדוק מולו מה היה, הילד סיפר שהנהג אמר לו שהוא יירד מהמונית ויילך הביתה. התקשרתי לחברת המוניות ובהתחלה הסדרן היה בשוק ולא האמין שזה קורה ואמר שיחזור אלי, לאחר כמה דקות התקשרתי פעם נוספת ואז הנהג אמר שהוא התקשר אלי ולא עניתי. אמרתי לו שזה לא נכון ולא קיבלתי שיחה ואז הנהג חזר בו ואמר שלא הייתה לו קליטה. התקשרתי גם לעמוס תמם שאחראי על החינוך המיוחד, הוא לא ענה לי, שלחתי לו הודעה וכתבתי לו שהורידו את הילד שלי ברחוב ובפעם הקודמת שזה קרה, הם הבטיחו שהם יטפלו בזה ושזה לא יקרה שוב. צריך להבין שאנחנו מתגוררים ברחוב שטממפר, זה רחוב מרכזי ומאוד סואן והיו פה המון תאונות. זה מאוד מכעיס ואני מתכוונת להגיש תלונה במשטרה על כך שמשאירים ילד קטן לבד ברחוב".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הנושא הועבר לטיפול מנהלת המחלקה באגף חינוך מיוחד שיצרה קשר טלפוני עם האמא. המקרה נבדק מול חברת ההסעה ויוסקו מסקנות לגבי התנהלות הנהג, בנוסף האגף יחדד את הנהלים לכלל החברות. חשוב מאוד להבהיר כי באחריות נציג המשפחה להמתין להסעה עשר דקות לפני זמן הגעתה".

 

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תגובת העירייה צריכה להיות שינוי הנהלים

    להמתין 10 דקות? ההסעה לפעמים מתעכבת ב-40 דקות!
    הנוהל צריך לחייב את ההסעה להתקשר לפני שמגיעים.
    כי במרחקים שנוסעים התזוזות הן ביותר מ-10 דקות.
    ובדרך כלל ההורים צריכים לקחת גם עוד ילדים מבית ספר או גנים אחרים.

  2. שי

    איפה המשטרה בכל הסיפור הזה למה לא עושים סוף רק לתקשורת לטלוויזיה צריך להגיע התוכנית הכל כלול עד שלא יקרה משהו אז הממשלה תתעורר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר