התקרה שקרסה בגן השופט צילום באדיבות ההורים
התקרה שקרסה בגן השופט צילום באדיבות ההורים

בפעם הרביעית: חלקים מהתקרה בגן השופט קרסו

גם הפעם הסיבה היא רטיבות. אחת האמהות: "יש רטיבות מהקומה העליונה, אבל בכל פעם עושים רק תיקון נקודתי. זו סכנת נפשות, מדובר בילדים קטנים"

פורסם בתאריך: 13.5.18 14:00

תקרה קרסה בגן השופט, גן טרום טרום חובה בשכונת אם המושבות הוותיקה. ביום שישי בבוקר, כאשר הורים הביאו את הילדים לגן הנמצא ברחוב ראשון לציון, הם גילו שחלק גדול מהתקרה האקוסטית בגן קרס. לדברי ההורים, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, ובכל פעם העירייה עושה טיפול קוסמטי עד הפעם הבאה שהתקרה קורסת. "לצערי, הכתובת על הקיר, או על התקרה, ובגדול", אומרת אמא לילדה בגן. "בתחילת השנה נפלו מספר אריחים, פנינו לעירייה על כך שיש רטיבות בתקרה האקוסטית וכל פעם אמרו לנו שהם מודעים לכך והכל בסדר, הגיע גם מהנדס שחתם ואמר שהכל תקין ולצערי שום דבר לא בסדר".
מבדיקה מתברר שמדובר בבעיה שבאופן תמוה נמשכת כבר שנים. מיקרים קודמים של קריסת תקרה בגן ודמים היו בספטמבר 2012, לאחר מכן בספטמבר 2013, אז היא קרסה בחופשת ראש השנה, וגם באוקטובר 2016, שוב למרבה המזל בחופשת ראש השנה. לדברי הורים בגן הסיבה היא שהתיקון שמבוצע בכל פעם הוא נקודתי.

התקרה שקרסה בגן השופט צילום באדיבות ההורים

התקרה שקרסה בגן השופט צילום באדיבות ההורים

"יש בעיה של נזילות מהקומה העליונה, התקרה מוצפת והיריעות שמכסות אותה נרטבות ונופלות", אומרת אחת האמהות, "בכל פעם אנחנו אומרים שזה נס וזה יכול היה להיגמר אחרת. , לא מובן לנו מדוע לא מטפלים בזה כמו שצריך ופותרים את הבעיה".
ביום ראשון השבוע, החלה העירייה לטפל בתקרה והילדים אוכלסו בכיתה בבית הספר הסמוך. "הם התחילו את הבוקר בגן דן ואז העבירו אותם לכיתה של בית ספר ממול, שזה גם ככה לא נוח כי מדובר בילדים קטנים, אני מקווה שסוף סוף העירייה תדאג לתקן את התקרה כמו שצריך", אומר אחד ההורים. "זו סכנה, בעיקר כשמדובר בילדים קטנים שיכולים להיפצע. אולי עושים רק טלאי על טלאי, כי הגן אמור להיסגר בסוף השנה והם רוצים שזה יחזיק עד סוף השנה, אבל זו סכנת נפשות".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "ביום שישי בבוקר בשעה 07:30 נכנסה הסייעת לגן השופט והבחינה בנזילה. צוות אחזקת מבנים שלח מיידית אנשי מקצוע לטפל בנזילה, ולאור העבודות החליט הצוות החינוכי בגן להכניס את ילדי הגן לגנים הסמוכים. הצוות עשה תיקון ראשוני וביקש להמשיך גם היום (יום ראשון) בעבודות. הגננת בשיתוף המפקחת והרשות פעלו למצוא כיתה בבית הספר לפעילות חלופית, והיום (יום שני) צוות אגף אחזקת מבנים המשיך בעבודה וסיים את התיקונים. ילדי הגן שבו לגנם".
רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

התקרה בגן השופט לאחר הקריסה צילום באדיבות ההורים

התקרה בגן השופט לאחר הקריסה צילום באדיבות ההורים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר