גן יקינתון. צילום באדיבות ההורים
גן יקינתון. צילום באדיבות ההורים

גן יקינתון: החולדה מסתובבת בגן, הצואה שלה על השיש

הורים מתלוננים שכבר תקופה ארוכה מסתובבת בגן חולדה והשבוע היא אף קפצה על הגננת

פורסם בתאריך: 16.5.18 09:03

הורים לילדים בגן יקינתון ברחוב הסתוונית, סמוך לבית החולים השרון, גן לילדים בגילאי טרום חובה וחובה, מתלוננים שכבר תקופה ארוכה מסתובבת בגן חולדה ולמרות פניות חוזרות ונשנות למוקד ולאגף גני הילדים, החולדה לא נתפסה. הם מספרים כי ביום שלישי השבוע החולדה יצאה ממחבואה וקפצה על הגננת והדבר יצר פחד נורא אצל הילדים ואצל ההורים.
"לפני כחודש הגננת של הגן וההורים יצרו קשר עם העירייה ודיווחו שיש בגן חולדה", מספר אחד ההורים. "נשלח למקום נציג שעובד עם העירייה, שם מלכודות בתקווה שהחולדה תיתפס. אחרי יומיים, הוא הגיע ולקח מלכודת אחת, כי לטענתו הם היו צריכים את זה לגן אחר, למרות שהחולדה לא נתפסה. התקשרנו מספר פעמים לעירייה לעדכן אותם, גם על כך שיש צואה על השיש כנראה של החולדה. לדעתי החולדה יוצאת ומסתובבת בגן., היום בבוקר (שלישי), היא יצאה בזמן שהילדים היו בגן וקפצה על הגננת. הילדים מאוד נבהלו והתקשרנו שוב לעירייה, שם אמרו לנו שבגלל שלא התקשרנו בשבוע האחרון, הם חשבו שהחולדה נתפסה ובעיקרון אין מה לעשות חוץ מלשים מלכודת. מבחינתנו, שיגיעו לגן וירוקנו אותו עד שהחולדה תיתפס. אין לנו מושג איזה מחלות החולדה יכולה להביא וחלילה היא גם יכולה לנשוך את הילדים ולהסתובב במטבח ובאזור האוכל. מבחינתי עד שהם לא תופסים את החולדה, שהילדים יישארו בחצר. מדובר ב־30 ילדים שמאוד חוששים ולצערנו אנחנו מרגישים ששום דבר לא קורה. אני בטוח שאם הייתה חולדה אצל מישהו בבית או במשרד, מזמן הם היו דואגים ללכוד אותה".
תגובה תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "נציגי מחלקת ההדברה ביקרו בגן ופעלו להצבת מלכודות במתחם הגן. כן נעשתה בדיקה לאיתור פתחים שיכולים לשמש לכניסת מזיקים ובמידה ויאותרו, הם ייחסמו מיידית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר