אפרת פלדמן
אפרת פלדמן

האמת, שבענו מסלבס, שבענו מפרובוקציות רדודות

יש לא מעט צעירים שהצליחו בתחומים שהם לא פחות חשובים מאיזה קמפיין דוגמנות

פורסם בתאריך: 30.5.18 16:17

מדור נוער - קלואי קים. צילום AP

קלואי קים. צילום AP

מי לא אמר לעצמו שיבוא יום והוא יראה לעולם מה הוא שווה: יפרוץ דרך, יגלה יקום מקביל או יציל את העולם מאימת הברוקולי.
לכל אלה עדכון חדשות: תירוץ הגיל הצעיר, הקול הפנימי שאמר לכם שיש עוד זמן בשביל לכבוש את העולם – כבר ממש לא רלוונטי. הנה רשימה של מי שכבר הספיקו לעשות כמה דברים מגניבים.
לאחרונה צצים כמה בני נוער בארץ ובעולם שנראה שהם קצת לחוצים להצליח. אור הזרקורים קורא להם ולמי יש כוח לחכות לתורו בכניסה לעולם הזוהר.
בעקבות כך בשנים האחרונות מתפרסמים יותר צעירים בעולם. לעתים זה מבורך, אבל לפעמים נראה שהפרסום חשוב יותר מהדרך. נדמה כי מאחורי הדמות שמרוחה על כל שלט חוצות אין כישרון אמיתי.
מעבר לכך שכבר שבענו סלבס, הגיע הזמן שנעריך כשרון ועבודה קשה על פנים יפות או פרובוקציה רדודה. אז לפני שאתם רצים לסוכנות הדוגמנות הקרובה לביתכם, אתם מוזמנים לקרוא על הצלחות בתחומים נוספים לא פחות חשובים.
הכירו את קלואי קים (18), גולשת סקי אמריקאית בעלת 6 מדליות זהב, והאלופה הרשמית לשנת 2018 בגלישת חצי צינור, אל תשאלו אותנו מזה. קלואי רושמת הישג היסטורי בתחום, כיוון שהיא האישה הראשונה בתולדות משחקי החורף שביצעה שתי קפיצות משולשות של 1080 מעלות – וכן, קיים דבר כזה!
קיצר קלואי, מתי את מלמדת אותנו לעשות פליקלאק משולש?
חושבים שקלואי פורצת דרך? אלכסנדרה גוריאצ'קינה (19) מדורגת במקום הראשון באליפות השחמט העולמית לנשים עד גיל 20, ובמקום ה-14 לנשים בכלל. ברשותה 9 מדליות זהב ועוד הרבה זכיות במקום הראשון, בתחרויות רבות ברחבי העולם. אלכסנדרוש, את מגה מהממת!
ולא לדאוג בנים, גם בקטגוריה שלכם לא חסרים מצליחים צעירים. סלבדור גומז קולון (16) הוא לא רק שם של איזה דוכס מתנשא מתקופת הרנסאנס, אלא גם שם של יזם הקמפיין "אור ותקווה לפורטו ריקו".

לאחר שההוריקן 'מריה' פגע בפורטו ריקו בה מתגורר גומז, החליט יזמנו הצעיר לעשות מעשה ופתח את הקמפיין הנ"ל באמצעותו גייס ארבעת הימים הראשונים 36,000 דולרים, ובסך הכל למעלה מ־75,000 דולרים בעזרתם הקימו מקורות אנרגיה סולריים חדשים, ושיקמו את המדינה כולה.
בקיצור רגיש, ג'נטלמן, חיוך של זאק אפרון, קנית אותנו גומז!
בעקבות ניתוח באוזן שעבר קרטין נית'יאננדאם (18) בצעירותו, החליט להקדיש את חייו למדע וכבר בגיל 15 פיתח נוגדן אשר יכול לזהות סימנים מקדימים של מחלת האלצהיימר. קרטין לא הפסיק שם ופיתח ביו-פלסטיק שמטהר מים מרעלים, וכעת הוא עובד על שיטה חדשה לטיפול בסוג מיוחד של סרטן השד. לסיום הוא נותן לנו תובנה מהדרך שעבר: "אל תפחדו מתשובה שלילית".
אז עכשיו כשאנחנו לא מפחדים, קרטין רוצה לצאת איתנו לסרט רומנטי על התפתחות הריבוזום?
עד שקרטין יענה לנו, נשאל אתכם האם בא לכם פתאום ללמוד ננו טכנולוגיה? לנגן על סקסופון? או אולי לטוס לחלל ולגלות פלנטות אבודות?
לא יודעים מה אתכם, אנחנו כבר מזמן הבנו מה מקומנו בעולם – ממש כאן רובצים על הספה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה אכפת לכם איך קוראים לי?

    חיוך של זאק אפרון…אהבתי….לאף אחד אבל לאף אחד אף פעם לא יהיה את החיוך המדהים של זאק לאף אחד אף פעםם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר