גידי קאניוק. צילום: זאב שטרן
גידי קאניוק. צילום: זאב שטרן

קניוק חתם בפחטקור האוזבקית: "חיכיתי לזה כל הקריירה" (וידאו)

במכבי סיפרו שאין לקשר הצעות רציניות, אבל קניוק ישחק באירופה בשלוש השנים הקרובות וישתכר חצי מיליון יורו לעונה. שריפה פרצה הבוקר סמוך למתחם האימונים

פורסם בתאריך: 6.7.17 14:34

קשר מכבי, גידי קניוק, מצטרף לרשמת הליגיונרים באירופה. היום (חמישי) חתם קניוק לשלוש שנים בפחטקור טשקנט מהליגה באוזבקיסטן, אותה מאמן אקס מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. כזכור, הקשר היה אחד השחקנים הבולטים בשורות מכבי בעונה החולפת, עם עשרה שערים ושישה בישולים.

 

קניוק הודיע מוקדם יותר הקיץ על רצונו לעזוב את הקבוצה. במכבי טענו כי אין לו הצעות משמעותיות, אבל אז הגיעה ההצעה מהקבוצה האוזבקית, בה ישתכר קניוק כחצי מיליון יורו בעונה. "חיכיתי להתקדמות הזו במשך כל הקריירה", אמר קניוק בשיחה עם "ספורט מלאבס".

 

"אני רוצה להודות למשפחת מכבי פתח תקוה, לשינו, אבי וקובי שעזרו לי להתקדם. תודה מיוחדת לקהל המדהים שלנו שתמך ופרגן לאורך כל הדרך", הוסיף הקשר. מכבי צפויה לקבל סכום משמעותי של 600 אלף יורו עבור 85% מכרטיסו של השחקן, כשבנוסף הוכנס סעיף לחוזהו של קניוק, לפיו במידה וישוב לישראל, יהיה זה רק למכבי.

 

"איחולי הצלחה רבים לשחקן מכבי גידי קניוק", מסר שינו זוא. "גידי פותח פרק מקצועי חדש בחייו ונוסע להגשים את שאיפותיו בחו"ל. המועדון מודה לו על תרומתו הרבה לאורך השנים ודלתות המועדון יישארו פתוחות בפניו גם בעתיד".

 

בעניין אחר, שריפה פרצה הבוקר בסמוך למתחם האימונים של הקבוצה. ממכבי נמסר כי הדליקה כובתה לאחר שהאש פרצה במבנים שמאחורי המועדון.

 צפו בשריפה:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר