צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תגידו איכס: בהוראת צוות הגן הילדים הוציאו בידיים את נייר הטואלט מתוך האסלה

הורים בגן באם המושבות שמעו על כך מהילדים והזדעזעו. "זו השפלה של הילדים", הם אומרים. העירייה: מדובר באי הבנה ובשיקול דעת מוטעה של הסייעת

פורסם בתאריך: 24.6.18 18:56

הורים לילדים בגן בשכונת אם המושבות, טוענים שסייעת בגן הורתה לילדים להוציא מאסלת השירותים נייר טואלט עם צואה ושתן. זאת מאחר והניירות עשויים לסתום את השירותים, ואמורים להיזרק לפח. לטענת ההורים, לאחר המקרה הסתבר להם שזו לא הפעם הראשונה.

המקרה האחרון עליו מספרים ההורים היה ברביעי שעבר. אחת האמהות מספרת: "ביום רביעי בערב לפני שהבן שלי הלך לישון, שאלתי אותו איך היה בגן ואמרתי לו שאני אדבר עם הגננת ואם הוא התנהג יפה, אני אתן לו מתנה גדולה. אמרתי את זה בחיוך אבל הבן שלי התחיל להשתולל ולבכות. בהתחלה לא הצלחתי להבין מה הסיבה ואז הוא סיפר לי שהוא יצא מהשירותים ואחרי שעשה את הצרכים ופתח את המים, הגננת והסייעת שלחו אותו בחזרה לשירותים להוציא את הניירות עם הקקי והפיפי מהתא ליד עם ידיים חשופות, כי הוא היה אחרון שיצא מהשירותים. הוא אמר שהן צעקו עליו ובגלל שהוא פחד שייענש הוא הוציא וזרק את הניירות לתוך הפח. למחרת בבוקר, עוד לא נפל לי האסימון ובעלי לקח את הילד לגן והוא דיבר עם הסייעת כי הגננת לא הייתה. הוא אמר לה את מה שהילד סיפר והיא התחילה להתנצל ולהגיד לו שהוא צודק, אבל זו הוראה של הגננת. שלחתי הודעה לגננת והיא חזרה אלי והתחילה להגיד לי שהיא הייתה בחוץ והיא לא יודעת מזה וזו הוראה של הסייעת ולא שלה. כשאימהות נוספות נחשפו לסיפור שלי, הן בדקו עם הילדים שלהן ואמרו לי שזו כנראה לא הפעם הראשונה שזה קורה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אמא אחרת מוסיפה: "אחרי ששמעתי על זה, הבן שלי אמר לי שגם ממנו ביקשו להרים את הניירות מסביב לשירותים וכן להוציא ניירות מתוך האסלה ולזרוק לפח ליד, כששמעתי על זה הייתי מזועזעת".

אם נוספת אמרה: "ציפיתי שינהגו בילדים שלנו בכבוד וזו השפלה, מאז המקרה, הבן שלי בבית משלשל, הוא לא מוכן ללכת לגן, הוא בוכה ומתכנס בעצמו והוא ממש בטראומה. מה שעצוב לי זה שלא לוקחים אחריות, הגננת מאשימה את הסייעת והסייעת מאשימה את הגננת".

תגובת חזי חקאק, דובר העירייה: "מדובר באירוע שהתנהל מתוך חוסר הבנה ושיקול דעת שגוי של הסייעת שהינה סייעת זמנית, שאיננה נמצאת במערכת זמן רב אך אהובה מאוד על הילדים והוריהם. במקרה שאירע מספר ילדים בגן פיזרו נייר טואלט נקי בכל עבר, על רצפת השירותים ובאסלה שהייתה נקייה מצרכים. הסייעת ביקשה מהילדים לאסוף את הנייר הנקי ולזרוק לפח האשפה, ובתוך כך אף הוציאו הילדים את הנייר מתוך השירותים.
מבירור שערכה הגננת עם הסייעת אישרה האחרונה שהנחתה לאסוף את כל הנייר כולו. הגננת הבהירה לסייעת כי שגתה בשיקול דעתה. השתיים התקשרו להורים, לקחו אחריות והתנצלו. חודדו הנהלים לצוות והסייעת הוזמנה לשיחת הבהרה אצל מנהלת האגף".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אוראל

    זה לא פעם ראשונה, גם שאני הייתי בגן (אחר) ליד השוק גם אמרו לנו להוציא…

  2. אבי

    מה קורה לגננות ולסייעות במדינת ישראל? אנשים יוצאים מדעתם! זה פשוט גל של טיפשות והעונש לא מרתיע כלל

  3. ישראל ידראלי

    ואולי הילדים המתוקים פשוט שמו גליל שלם באסלה כי חשבו שזה יהיה מצחיק או לראות מה יקרה???????
    הורים יקרים!
    הילדים שלכם לא כאלו תמימים!
    תתחילו לחנך אותם ותפסיקו להאשים את המערכת!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר