גנן. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
גנן. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פרסום ראשון | קבלן הגינון במוסדות החינוך מסוכסך עם העירייה

הורים שהגיעו למסיבות סיום שנת הלימודים בבתי הספר ובגנים נתקלו בגינות מוזנחות. הסיבה: הקבלן הפסיק את עבודתו. העירייה: "עד לפתרון המחלוקת, ישנו צוות גינון שהחל לפעול ביום חמישי"

פורסם בתאריך: 26.6.18 15:11

סכסוך בין קבלן הגינון במתחמי בתי הספר והגנים בראש העין לבין העירייה גרם לכך שזה הפסיק לעשות את עבודתו. בשל כך הורים שהגיעו למסיבות סוף השנה נתקלו בגינות מוזנחות. ביום חמישי האחרון נאלצה העירייה להעסיק צוות גינון עד שהמחלוקת תיפטר.

חבר וועדת המכרזים בעירייה, חבר המועצה איתן תם, טוען כי גננות ומורים בבתי ספר התלוננו בפני וועדי ההורים כי הקבלן הזוכה במכרז הגינון לא מגיע לבצע את עבודתו. מבדיקה שלו התברר כי עקב מחלוקת על היקף עבודתו של הקבלן, הוקפאה למעשה ההתקשרות עימו, ובשל כך לא נערכים בשבועות האחרונים עבודות גינון בבתי הספר ובגנים ברחבי העיר.

לטענת תם במכרז לגינון ברחבי העיר, הוכרזו חמישה זוכים בחמישה אזורים שונים. אחד מהם קיבל את הגינון על גני הילדים ובתי הספר. בפועל לאור המחלוקת העבודה אינה מתבצעת בשטח.

לדבריו החשש שלו הוא שהסכסוך יימשך לתוך ההכנות לפתיחת שנת הלימודים הבאה. "רק אחרי ששלחתי שאילתא, התעוררו בעירייה ואף הודו שיש בעיה ושאחד הקבלנים האחרים ייתן פתרון", הוא אומר.

אימא מאחד הגנים בשכונה הוותיקה אומרת: "לצערי המצב של חצר הגן שלנו בכי רע. את פני ההורים מקבלים עשבים גבוהים ולכלוך. הגננת שלנו יצרה כמה פעמים קשר עם העירייה וכל פעם אומרים לה שהשבוע מגיעים ובינתיים, דבר לא השתנה".

מעיריית ראש העין נמסר "עד לפתרון המחלוקת, ישנו צוות גינון שהחל לפעול ביום חמישי במוסדות החינוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר