צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מתנ"ס לב אפק: הבנות מתאפקות או משתמשות בשירותי הבנים

הסיבה: תקלה בשירותי הבנות שנמשכת חודשים. ההורים אומרים שהבעיה תקציבית. העירייה: "הנושא מורכב, מבחינתנו הוא בחשיבות עליונה ומטופל באופן מיידי"

פורסם בתאריך: 27.6.18 08:00

הורים שילדיהם משתתפים בחוגים במתנ"ס לב אפק, מתלוננים על מצב שירותי הבנות במבנה. לטענתם, כבר מספר חודשים שהשירותים לא תקינים והבנות מופנות לשירותי הבנים. במתנ"ס ישנם 2 חדרי שירותים, של בנים ובנות ובכל חדר ישנם שלושה תאים. לטענת ההורים רק אחרי פניית מלאבס ראש העין, חל שינוי לא ממש מספק, ואת שירותי הגברים פיצלו לתא לבנות ותא לבנים.

"צריך להבין, שיש המון בנות שמגיעות למתנ"ס לחוגים כמו התעמלות ומחול לגילאים שונים", מסבירה אחת האמהות. "ובנות קטנטות ולא נעים להן ללכת לשירותים של הבנים וחלקן מתאפקות. אנחנו מחנכות אותן ש'גופי הוא שלי', לפרטיות ולאינטימיות ושולחות אותם לשירותים של הבנים, זה לא נראה לא הגיוני".

שירותי הבנים במתנ"ס לב אפק. צילום ההורים

שירותי הבנים במתנ"ס לב אפק. צילום ההורים

"אנחנו מגיעים למתנ"ס פעמיים בשבוע לחוגים", מספרת אמא לשתי בנות. "כל פעם לפני שאנחנו יוצאות מהבית, אני מוודא שהן נכנסות לשירותים, אבל לפעמים מה לעשות יש להן פיפי לפני החוג או אחרי אז אני תמיד מבקשת מהן ללכת בזוגות, לבדוק שאין בנים בשירותים ולקחת איתם נייר".

לטענת ההורים, כשהם פנו למזכירות נאמר להם שינה בעיית תקציב. "יש הורים שהציעו שנפציץ את המוקד בטלפונים ורק ככה יטפלו, אבל לדעתי זה לא ראוי", אומרת אם שלישית. "אנחנו משלמים מספיק כסף לחוגים. יש גם חוגים לילדים וגם למבוגרים ונשים מבוגרות לא צריכות להיכנס לשירותים של הבנים ולחשוש שאולי יש שם אדם מבוגר. לא ייתכן שכל שלושת התאים של הבנות מקולקלים. הרי ברור שאם השירותים של ראש העיר או מנכ"ל מקום בלב היו מקולקלים, היו דואגים לתקן להם את השירותים ולא מפנים אותם לשירותים של הבנות. כאן אנחנו מצפים לייחס דומה".

תגובת מקום בלב: "נושא השירותים הינו מורכב, מבחינתנו הוא בחשיבות עליונה ומטופל באופן מיידי. עד למציאת פתרון הבעיה, הוקצו שירותים אחרים לטובת שירותי נשים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר