אורי אהד, איציק ישראל צילום גדי אהד
אורי אהד, איציק ישראל צילום גדי אהד

אורי אהד ואיציק ישראל השיקו את קמפיין הבחירות שלהם

שם הרשימה החדשה הוא "קול פתח-תקוה", הסלוגן שלהם הוא "הביצועיסטים למועצת העיר"

פורסם בתאריך: 2.7.18 08:41

אורי אהד ואיציק ישראל קיימו ביום חמישי האחרון את כנס השקת קמפיין בחירות, בו הציגו את שם הרשימה החדש, שנקראת "קול פתח-תקוה". סיסמת הבחירות שתלווה את הקמפיין של הסיעה תהיה "הביצועיסטים למועצת העיר".
כזכור, בחודש שעבר הכריזו אהד וישראל על ריצה משותפת למועצת העיר, ואליהם הצטרפו לרשימה ד"ר תמי ז'יטלני, נפתלי כהן ורחלי ברנרד. מדובר בחיבור מפתיע, שכן השניים הגיעו מסיעות מתחרות, אהד כמי שהפסיד בבחירות האחרונות לברוורמן, ואילו ישראל היה חבר בסיעתו של ברוורמן וכיהן כסגן ראש העיר, עד שהתפטר במפתיע באמצע הקדנציה. אחד הנושאים העיקריים שלהם הוא תחום החינוך, אותו הם רואים בראש סדר העדיפויות.
"אנחנו לא יכולים לסמוך על אף אחד שידאג לבית שלנו כמו שאנחנו, כולנו נעשה זאת", ציין אהד במהלך השקת הקמפיין, "זו האחריות שלנו, זו החובה שלנו, זו המשימה שלנו והיום כולנו כאן שותפים להחלטה אחת ברורה – אנחנו לוקחים אחריות על הבית שלנו. אנחנו התושבים נהיה הכוח המשפיע והחזק ביותר על כל מה שיקרה בפתח תקווה בשנים הקרובות".
"אורי ואני הקמנו רשימה המרכיבה בתוכה אנשים מנוסים בפוליטיקה ובתהליכי עבודת העירייה, מה שמקל עלינו לפעול למענכם", ציין ישראל, "בכוונתנו לשתף אתכם במהלכים השונים ולפעול בשקיפות מלאה. הגיע הזמן לשנות את סדרי העדיפויות בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בפעם אחרונה עשיתי טעות והצבעתי למשהו אלמוני בשבילן אין סכוי שאני ומשפחתי נצביע למישהו שהססמה. שלו אני יעשה ויעשה ויעשה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר