אירועי פתיחת הקיץ צילום עיריית פתח תקוה
אירועי פתיחת הקיץ צילום עיריית פתח תקוה

חדשות אגף הנוער: אירוע פתיחת הקיץ, תוכנית יזמות ואוהל הידברות

פורסם בתאריך: 10.7.18 18:21

 

השבוע שהיה:

אירוע פתיחת הקיץ של אגף חברה, נוער וצעירים בשיתוף עיר ללא אלימות. 4,000 ילדים, משפחות ובני נוער הגיעו ביום חמישי שעבר לרחבת כיכר המייסדים בעיר למסיבת פתיחת הקיץ. הערב שהתחיל כבר ב־17:00 כלל פעילות לילדים, הופעה של אגם בוחבוט ולבסוף מסיבת נוער מטורפת עם כל הדיג׳יי הכי חמים. בתחילתו של האירוע הפעילו נציגי פרלמנט הילדים העירוני תחנות לעידוד נגישות בשיתוף הקהילה הנגישה של פתח תקוה. המשתתפים בתחנות חוו בדרכים יצירתיות את ההתמודדות היומיומית של הקהילה הנגישה, כמו לקות שמיעה, ראייה, נגישות בכיסאות גלגלים ועוד. נציגי הפרלמנט החתימו את התושבים על אמנת הפרלמנט שקוראת לנגישות חברתית בעיר. בסיום הופיעה בוחבוט עם הלהיטים ״כמו בריו״ ״לוקה״ ועוד. מהשעה 19:00 הגיעו אלפי בני נוער לחגוג את החופש הגדול במסיבת ענק עם הדיג׳יי הטובים ביותר. הקיץ הזה עמוס באירועים ופעילויות לנוער בעיר, כמו למשל מסיבות קצף, מסיבה אינטראקטיבית ומסיבת סוף קיץ. בנוסף מרכזי הנוער הפרוסים בעיר מציעים מגוון פעילויות וסדנאות על בסיס שבועי. על כל האירועים והפעילויות ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק של אגף חברה, נוער וצעירים.

אירועי פתיחת הקיץ צילום עיריית פתח תקוה

אגם בוחבוט באירועי פתיחת הקיץ צילום עיריית פתח תקוה

אירוע "חיים בלבבות" של הנוער העובד והלומד. ביום שני יזמו חניכי קן אם המושבות של תנועת הנוער העובד והלומד את הפנינג "חיים בלבבות" במרכז המסחרי "עמי סנטר". החניכים מכרו מאכלים שהכינו לבד לתושבי השכונה. במכירה נאספו 1,500 שקלים שנתרמו לאגודה למלחמה בסרטן לזכרו של ערן הרינג ז"ל, אשר עשה שנת שירות בקן והיה חלק משמעותי בו. ערן נפטר במהלך שנת השירות שלו ממחלת הסרטן לאחר מאבק ממושך.

מפגש עם נשיא המדינה והרמטכ"ל בסימן 70 שנה למדינה. 70 תלמידים שנבחרו מכל רחבי הארץ נפגשו ביום שלישי עם הרמטכ"ל גדי אייזנקוט ועם נשיא המדינה ראובן ריבלין במשכן הנשיא לעידוד והוקרה לקראת הגיוס לצה"ל. סתיו ארביב מבית הספר ברנר בעיר נבחר להגיע למשכן הנשיא לפעילות ערכית זו. ארביב מתנדב במד"א, פעיל בתוכנית שגרירים צעירים ובוגר מחזור ג' בתוכנית עתודה נבחרת במרכז הכנה לצה"ל המכשיר בני נוער לתפקידי פיקוד וקצונה בשירות הצבאי. הוא הגיע לקבל אות הוקרה ועידוד לקראת גיוס משמעותי.

מסיבת סיום של פרויקט אקי"ם. זהו פרויקט שילוב ייחודי של מרכז הנוער עין גנים בו משתתפים נערים בעלי צרכים מיוחדים ובני נוער ממרכז הנוער. כבר שש שנים שהתוכנית פועלת במרכז הנוער עין גנים ובחגיגת סיום השנה נהנו המשתתפים מסדנת תיפוף ופעילות סיכום מרגשת.

השבוע שיהיה:

סדנאות לנוער במרכזי הנוער בעיר. במסגרת פעילויות הקיץ במרכזים יועברו לנוער סדנאות העשרה חווייתיות בנושאים שונים (פרטים בעמוד הפייסבוק של אגף חברה נוער וצעירים). סדנת ברייקדאנס תועבר על ידי רקדן מקצועי במרכז הנוער אחדות ברחוב הגדנ"ע 12 ביום ראשון 15.7.18 בשעה 18:00. במרכז הנוער גלים תועבר סדנת קינוחים ביום ראשון בשעה 17:00 (רחוב ברנדה 29).
פעילות "חדר בריחה" במרכז הנוער ווליום ורבר. צוות מרכז הנוער ווליום ורבר שפועל במתנ"ס רמת ורבר יפעיל ביום רביעי 18.7.18 חדר בריחה מיוחד החל מהשעה 18:00. מרכז הנוער ווליום ורבר, הפורצים 18. פרטים בעמוד הפייסבוק – מרכז הנוער ווליום ורבר.

תוכנית "לעוף על היזמות" בהובלת מועצת הנוער העירונית. קורס של שבוע ימים בשתי קבוצות לבני נוער בלבד מטעם משרד הכלכלה, בו ייחשפו לזירת החדשנות, היזמות והעסקים בישראל. במסגרת הקורס ילמדו במרתון של שבוע ימים חשיבה יצירתית, כיצד עובד עולם היזמות ומה הם הכלים בעזרתם יוכלו גם הם להפוך ליזמים ויזמיות. מטרת הפרויקט, המופעל לראשונה, הינה לתת לבני הנוער להיחשף לעולם זה. מועצת הנוער העירונית דאגה שהתוכנית תגיע לעיר. התוכנית פתוחה לכולם.

אוהל הידברות במרכז הנוער נווה גן. לקראת תשעה באב יערך ערב "אוהל הידברות" במרכז הנוער נווה גן. בערב תתקיים פעילות חווייתית ושיח משותף בסימן ציונות, חורבן בית שני, דת ומדינה ואהבת חינם. הכניסה חופשית לכל בני הנוער. מרכז הנוער נווה גן, אהרון כצנלסון 8, 20:00-23:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דודו

    מחפשים מקום אחר? ללמוד אחרת? יש מקום כזה.

    פנימיה – חברת הנוער למנהיגות ולעשייה חברתית.

    "לגור במקום הכי יפה בארץ, עם האנשים הכי טובים שפגשתי"

    http://www.hevrat-hanoar.co.il/

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר