מתנערים. קורס לעוף על היזמותצילום אגף הנוער
קורס לעוף על היזמות צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: מסיבת טו באב, סדנאות ואוהל הידברות

פורסם בתאריך: 18.7.18 16:12

השבוע שהיה:

"סיום קורס לעוף על היזמות" בהובלת מועצת הנוער העירונית. השבוע הסתיים קורס "לעוף על היזמות" של משרד הכלכלה, בו השתתפו שתי קבוצות של 30 בני נוער. לאחר שלמדו על מיתוג, פרסום, יחסי ציבור, גיוס הון, נפגשו עם בעלי עסקים וכדומה, הציגו בני הנוער את היוזמות שלהם וקבלו תעודות בטקס חגיגי.
מחנה הקיץ של תנועות הנוער בית"ר והנוער הלאומי. השבוע מתקיים סמינר ההדרכה של תנועות הנוער, במחנה ביער לביא בצפון בו משתתפים יותר מ־60 בני נוער משתי התנועות. הסמינר כולו הוא בסימן 70 שנה למדינה. הסמינר יסתיים בטקס מסורתי בו יוענקו תעודות הערכה לבני הנוער בנוכחות מזכ"ל התנועה העוזב קובי עזרן, יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי ושר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס.

אוהל הדברות. ביום שלישי התקיים במרכז הנוער נווה גן אירוע "אוהל הדברות" שכלל פעילות מחברת על יהדות ומסורת וקבלת השונה, ושיח משותף בין דתיים לחילוניים על אהבת חינם.

הקרנות גמר המונדיאל במרכזי הנוער. מרכזי הנוער הזמינו את בני הנוער להקרנה חגיגית של גמר המונדיאל בעקבות היענות רבה של נוער שהגיע לצפות בחצי הגמר בשבוע שעבר. עשרות בני נוער הגיעו לצפות ביחד במשחק שהמשיך לערב גיבוש במרכזי הנוער בסימן מיגור האלימות בספורט.

סדנאות לחופש הגדול במרכזי הנוער. במסגרת החופש הגדול, הנוער הפוקד את מרכזי הנוער בעיר נהנה משלל סדנאות ותעסוקה משמעותית. במרכז הנוער בשכונת תקומה, נהנו השבוע החניכים מסדנת גרפיטי שהועברה על ידי אמן גרפיטי. מרכז הנוער גלים קיים בעקבות הביקוש סדנת ציור מנדלות לבני הנוער. מרכז הנוער עין גנים קיים סדנת היפ הופ ולאחר מכן קינחו בסנדת מאסטר שף איטלקי. כל מרכזי הנוער בעיר פתוחים עד חצות בחופש הגדול על מנת לאפשר לנוער מסגרת גם בימי הקיץ. פרטים בעמוד הפייסבוק של אגף חברה, נוער וצעירים.

 

השבוע שיהיה:

מסיבת FLASH MOVE ט"ו באב ענקית במרכז הנוער גלים. ביום שלישי תתקיים מסיבת טו באב משגעת לכלל בני הנוער בעיר במרכז הנוער גלים. האירוע יכלול איפור אפקטים מקצועי, לימוד ריקוד המוני בהובלת רקדן מקצועי, צילומי קליפ מקצועיים וידיאו וסטילס, מסיבת נוער מטורפת לחג האהבה, מפלי שוקולד וופל בלגי והמון אהבה. להרשמה וכניסה חינם סקרו את הברקוד:
מרכז הנוער גלים- ברנדה יום שלישי 29 24.7.18 שעה 19:30

נוער ברקוד לט"ו באב

סדנת הכנת חולצות טאי דאי במרכז הנוער נווה עוז. הסדנה שמטריפה את בני הנוער בעיר מגיעה למרכז הנוער נווה עוז וכולם מוזמנים! בסדנא יכינו המשתתפים חולצות בעיצוב אישי והתוצרים מהפנטים! להרשמה ופרטים: דניאלה- 052-6760979 מרכז הנוער נווה עוז רח' ביטרמן 12 שעה 18:00.

סדנאות קיץ במרכז הנוער עין גנים. במרכז הנוער בשכונת עין גנים מתוכננת ביום חמישי סדנה מיוחדת לנוער חובב בישול! סדנת מאסטר שף בסגנון איטלקי עם חומרי גלם מוקפדים ומשובחים. פרטים בעמוד הפייסבוק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר