GetMoving

הובלות במרכז הארץ | GetMoving משנים את כללי המשחק

אתר Get Moving מבצע עבורכם השוואת מחירים בין מבחר מובילים מקצועיים ברחבי הארץ תוך דירוג וחוות דעת אותנטית של גולשים רבים

פורסם בתאריך: 23.8.18 18:16

מעבר דירה הוא תהליך מורכב ולא פשוט עבור כל אחד מאיתנו. המתח הנלווה לתהליך נובע מכמה סיבות, כשהמשמעותית בהן היא הדאגה סביב הובלת תכולת הדירה, מחיר ההובלה, איכות חברת ההובלות ודאגה לכך שכלל הפריטים יקרי הערך שברשותכם, יגיעו בשלמותם למשכנכם החדש.

בשלב מעבר דירה, ראשכם טרוד באינספור מהלכים שעליכם לבצע כגון: העברת שירותי הטלוויזיה והאינטרנט, הדואר, רישום לבתי ספר ולגני ילדים, עדכון פרטי החשבונות ועוד ועוד. הדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק בו הוא חברת ההובלות, והתמודדות עם מובילים שאינם אחראיים מספיק, לא מגיעים בזמן, אינם זהירים עם הריהוט שלכם ולבסוף גובים מחיר יקר יותר מזה שסוכם מראש.

על כל אלו ועוד חשבו בחברת  Get moving והקימו אתר ייעודי להשוואת מחירי הובלות דירות ומשרדים בין עשרות חברות הובלות ברחבי הארץ. מלבד השוואת המחירים והצעת המחיר הזול ביותר עבורכם, האתר אף מספק חוות דעת, דירוג וביקורות מאת לקוחות אותנטיים שקיבלו שירות מאותן חברות הובלות בעבר.

מגל מולנר, מנכ"ל ואחד מבעלי חברת Get moving אומר: "הצעות מחיר אטרקטיביות ומדויקות להובלה על פי דרישתכם, יעלו תוך 2-3 דקות על גבי מסך המחשב, בצירוף מאות חוות דעת ודירוגי גולשים, כך שבקלות ובפשטות תוכלו לבחור במחיר הנמוך ביותר, בשילוב ציון האיכות הגבוה ביותר.

"רק עבור אנשים שקבלו שירות מחברת ההובלות בפועל נפתח חלון לדירוג החברה באתר, כך שהדירוגים תמיד אותנטיים ונובעים מהתנסות אמיתית של הלקוח עם חברת ההובלות". מולנר מציין.

מה היה הצורך אותו זיהיתם בהקמת אתר Get moving?

"ענף ההובלות בישראל ידוע כבעייתי עם שלל תקלות ובעיות, כמו גם חאפרים שנכנסים למקצוע ולא בהכרח מספקים שירות טוב ואמין ועשויים אף לגרום לנזקים לתכולה. אחד השותפים שלי בחברה – שרון דוידיאן, עסק בהובלות במשך 17 שנה וזיהה את כל הבעיות בתחום. כך הבנו למעשה שיש צורך במערכת שתבצע השוואת מחירי הובלות עבור לקוחות וכן תדרג את בעלי המקצוע בהתאם לאיכות השירות שהם מספקים. כך הלקוח יידע שהוא עובד עם חברה אמינה שנבדקה והוא יכול לסמוך עליה שתספק לו שירות איכותי ובמחיר הטוב ביותר. אנחנו גם עומדים מאחורי חברות ההובלות שלנו ואם ישנה בעיה, לדוגמה משאית שנתקעה, אנחנו נדאג לספק משאית חלופית או חברת הובלות אחרת, כדי שהלקוח לא יתעכב. חשוב לציין כי אנחנו האתר היחידי בישראל שמספק את שירות השוואת המחירים הזה".

כיצד זה עובד?

"השירות ניתן עבור הובלות של דירות, בתים, משרדים ומפעלים. הלקוח שעומד לפני מעבר נכנס לאתר וממלא באמצעות הטופס את הפרטים הרלוונטיים, ביניהם: מהיכן הוא עובר ולאן, אילו מוצרים ותכולה הוא מעביר, לאילו מוצרים יש צורך בפירוק והרכבה, באיזה תאריך ושעה הוא מתכנן את ההובלה, וכד'. האתר משווה בזמן אמת בין כל חברות ההובלות שעובדות איתנו ומספק ללקוח תוצאות של המחיר הנמוך ביותר ודירוג איכות השירות של החברה. אנחנו מספקים הובלות לכל רחבי הארץ ומגיעים לכל יעד מאילת ועד רמת הגולן כולל יהודה ושומרון.

יש לציין כי כל המובילים חתומים אצלנו על הסכמים המחייבים אותם לעמוד במחיר שהם ספקו ללקוח מבלי לשנותו לאחר ההובלה וכן מחויבים להגיע בזמן ולספק ללקוח רמות שירות מהגבוהות ביותר שיש".

אילו שירותים נוספים חברת Get moving מספקת?

דרך האתר ניתן לרכוש ציוד להובלה וחומרי אריזה לרכישה אונליין כגון: קרטונים למעבר דירה, ניילון בועות, חבילות נייר אריזה לעטיפת כלי מטבח, ועוד, בהתחייבות למחירים הזולים ביותר בארץ.

בנוסף, אנו מספקים שירותי אחסנה בר"ג-בני ברק ומציעים 50 תאי אחסון מגודל 10 קוב ועד 50 קוב.

כיום עובדות איתנו כ- 50 חברות הובלה ובקרוב המספר יעלה ואף יוכפל. בגרסה החדשה של האתר שתעודכן בקרוב, יינתנו שירותים נוספים ומתקדמים ללקוחות שעוברים דירה כגון: עדכון חברות הכבלים והאינטרנט במעבר ושירותים נוספים מבעלי מקצוע שונים הקשורים לדירה או לבית".

מולנר מוסיף ומציין כי "יש לנו שירות לקוחות טלפוני שלא קיים בענף ההובלות ואנו מתחייבים למענה המהיר ביותר של פחות מחצי דקה לשיחת טלפון. האתר שלנו מספק הוזלה של כ- 40% במחיר ההובלה הממוצע לכל לקוח, ובקרוב החברה תתרחב לבריטניה ולמדינות נוספות".

ניתן ליצור קשר גם בטלפון 0733223322.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר